کد خبر : 112933
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1396 - 18:36
-

رئیس فیفا با شمسایی و حیدریان پا به توپ می شود!

رئیس فیفا با شمسایی و حیدریان پا به توپ می شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در سفری یک روزه به تهران ، دربی روز دهم اسفند استقلال و پرسپولیس را به تماشا می نشیند. او که بامداد جمعه با جت احتصاصی خود به تهران خواهد رسید ، از همان ساعات بامدادی جمعه برنامه ای فشرده دارد و قرار است ساعات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در سفری یک روزه به تهران ، دربی روز دهم اسفند استقلال و پرسپولیس را به تماشا می نشیند. او که بامداد جمعه با جت احتصاصی خود به تهران خواهد رسید ، از همان ساعات بامدادی جمعه برنامه ای فشرده دارد و قرار است ساعات اولیه روز جمعه به نهاد ریاست جمهوری برود و با حسن روحانی دیدار کند. بعد از آن هم به سالن فوتسال کمپ تیم های ملی ایران می آید تا خودش پا به توپ شود.

او قرار است در دیداری نمایشی با گروهی از ستاره های فوتبال ایران همبازی شود. با توجه به اینکه قرار است بازی های لیگ برتر غیر از بازی استقلال و پرسپولیس عصر پنجشنبه باشند ، امکان دعوت از ستاره های زیادی برای بازی وجود دارد. البته ستاره هایی مثل بچه های شاخص تیم ۹۸ به این مسابقه دعوت شدند اما هنوز خیلی ها مثل نکونام ، علی کریمی ، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان تکلیف دعوت شان برای حضور در این بازی نمایشی مشخص نیست اگرچه مثلا از جمع فوتسالی ها وحید شمسایی و محمدرضا حیدریان برابر رئیس فیفا قرار است به میدان بروند.

دعوت از حسن روشن و علی پروین هم برای این بازی نمایشی تقریبا قطعی شده است.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.