کد خبر : 112935
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1396 - 13:20
-

فرصت استثنایی رویارویی ایران با برزیل و ایتالیا در تورنمنت ۸جانبه کویت/ تیم‌ملی در کویت عیدی می‌گیرد؟

فرصت استثنایی رویارویی ایران با برزیل و ایتالیا در تورنمنت ۸جانبه کویت/ تیم‌ملی در کویت عیدی می‌گیرد؟
تیم‌ملی فوتسال ایران رسما به تورنمنت بزرگ و 8جانبه کویت دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کویتی‌ها پس از رفع تعلیق تصمیم گرفته‌اند تا در تورنمنتی معتبر و بین‌المللی رسما بازگشت خود را به رقابت‌های فیفا جشن گرفته و شروع مجددی باشکوه را برای فدراسیون فوتبال خود ثبت کنند.

مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور با توجه به دغدغه تیم‌های ملی بزرگ فوتبال برای شرکت در تاریخ مدنظر آنها، در نهایت سراغ برگزاری تورنمنتی فوتسالی با حضور اکثر تیم‌های ملی بزرگ جهان آمده‌اند که فرصتی استثنایی برای تیم‌ملی فوتسال ایران است، در شرایطی که تمامی هزینه‌های تیم‌ملی نیز تقبل شده است.

در حالی که دعوتنامه این تورنمنت ۸ جانبه روز گذشته به فدراسیون فوتبال ایران رسیده است، شنیده می‌شود حضور تیم‌های ملی برزیل، ایتالیا و مصر در این تورنمنت قطعی است تا تقابل ایران در این تورنمنت با قدرت‌های اول فوتسال جهان قطعی باشد که فرصتی بسیار خوب برای تیم‌ملی ایران است.

دیگر سورپرایز جالب این تورنمنت جوایز چند هزار دلاری برای دو تیم اول این تورنمنت ۸جانبه است که با توجه به آمادگی تیم‌ملی ایران و تاریخ برگزاری این مسابقات در نیمه اول فروردین ماه، احتمال اینکه ملی‌پوشان کشورمان در کویت هم عیدی بگیرند، بسیار زیاد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.