کد خبر : 112979
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 - 17:03
-

خواسته فوتسالی‌ها از تاج در جلسه با اینفانتینو/ پیگیری میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال

خواسته فوتسالی‌ها از تاج در جلسه با اینفانتینو/ پیگیری میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اینفانتینو رئیس فیفا قرار است نهم بهمن به ایران آمده و بعد از دیدار با رئیس جمهور و رئیس فدراسیون فوتبال، به تماشای داربی فوتبال تهران بین پرسپولیس و استقلال بنشیند. یکی از اهداف اصلی فدراسیون فوتبال در دعوت از اینفانتینو، رایزنی برای برطرف شدن مشکلات فوتبال ایران از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اینفانتینو رئیس فیفا قرار است نهم بهمن به ایران آمده و بعد از دیدار با رئیس جمهور و رئیس فدراسیون فوتبال، به تماشای داربی فوتبال تهران بین پرسپولیس و استقلال بنشیند.

یکی از اهداف اصلی فدراسیون فوتبال در دعوت از اینفانتینو، رایزنی برای برطرف شدن مشکلات فوتبال ایران از جمله میزبانی تیم‌های ایرانی لیگ قهرمانان در زمین بی طرف است.
همچنین از فدراسیون فوتبال انتظار می‌رود موضوع میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال را هم در جلسه با اینفانتینو مطرح کند. هر چند پرونده میزبانی جام جهانی فوتسال از سوی فدراسیون فوتبال بسته شده است اما حضور رئیس فیفا در ایران، فرصت خوبی است تا موانع موجود در این زمینه از طریق رایزنی حل شود.

همچنین گفته می شد قرار است اینفانتینو در بازی فوتسال در کنار شمسایی و حیدریان به میدان برود اما این برنامه هنوز قطعی نشده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.