کد خبر : 112977
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 - 15:49
-

صانعی:بازیکنانی را انتخاب کنیم که شایستگی و لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را داشته باشند/قبل از المپیک چند بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ و طراز اول دنیا خواهیم داشت

صانعی:بازیکنانی را انتخاب کنیم که شایستگی و لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را داشته باشند/قبل از المپیک چند بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ و طراز اول دنیا خواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: خدا را شکر طبق برنامه‌هایی که قبلا اعلام کرده بودیم پیش رفتیم و توانستیم از تمام ۳۵۰ نفری که به تیم ملی دعوت کرده بودیم یک گروه ۴۰ نفره را انتخاب کنیم. وی ادامه داد:‌ در حال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: خدا را شکر طبق برنامه‌هایی که قبلا اعلام کرده بودیم پیش رفتیم و توانستیم از تمام ۳۵۰ نفری که به تیم ملی دعوت کرده بودیم یک گروه ۴۰ نفره را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر این گروه ۴۰ نفره را به دو گروه ۲۰ نفره تقسیم کردیم و  ۲۰ نفر از آنها را امروز به اردوی تیم ملی برای ۲ بازی دوستانه‌ای که  قرار است در روزهای ۸ و ۹ اسفند با اوکراین داشته باشیم دعوت کردیم؛ بازیکنانی که عملکرد خوبی در این ۲ دیدار داشته باشند را انتخاب می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: طبق هماهنگی که با کادر فنی صورت گرفته قرار است گروه ۲۰ نفره باقی مانده را  تا آخر اسفند برای ۲ دیدار دوستانه مقابل تایلند به اردوی تیم ملی دعوت کنیم تا آنها را هم محک بزنیم. البته بازی با تایلند هنوز قطعی نشده است و ان‌شاالله از مجموع این ۴ مسابقه دوستانه بازیکنانی را انتخاب کنیم که شایسته و لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را داشته باشند.

صانعی افزود:‌ بعد از این ۴ دیدار دوستانه قرار است کادر فنی به جمع‌بندی نهایی جهت اعلام لیست بازیکنان  اعزامی تیم ملی به بازی‌های المپیک برسد و لیست ۲۰ نفره نهایی خود را اعلام کنند و طبق هماهنگی‌هایی که انجام شده قرار است قبل از اعزام به المپیک چند بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ و طراز اول دنیا داشته باشیم.

وی در پایان گفت: بار دیگر از تمام باشگاه‌های کشور به خصوص باشگاه‌هایی که در سطح پایه کار می‌کنند و اهمیت ویژه‌ای به فوتسال پایه می‌دهند تشکر می‌کنم. هر نتیجه‌ای که در تیم ملی رقم بخورد حاصل تلاش و کوشش مربیان فوتسال پایه در سراسر کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.