کد خبر : 113064
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 10:04
دسته‌بندی نشده
-

صانعی:المپیک جای ریسک و آزمایش بازیکن نیست/تنها نقطه ضعف ما کمبود بازی تدارکاتی است

صانعی:المپیک جای ریسک و آزمایش بازیکن نیست/تنها نقطه ضعف ما کمبود بازی تدارکاتی است
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: تمام تیم‌هایی که در المپیک شرکت می‌کنند از نظر کیفیت بازی در سطح بالایی قراردارند و المپیک جای ریسک و آزمایش بازیکن نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد پیروزی ۵ بر یک تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران مقابل تیم ملی زیر ۲۰ سال اوکراین که روز گذشته در سالن هندبال تهران برگزار شد، گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما برای اولین بار بود که تجربه شرکت در بازی‌های ملی را به دست آوردند.

وی افزود: این بازیکنان هیچ‌کدام تجربه کافی برای بازی‌های ملی نداشته‌اند و از نظر من وکادر فنی اغلب بازیکنان عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت:‌ روز گذشته همه بازیکنان ما خوب بودند اما متأسفانه بعضی از آنها نتوانستند آن چیزی را که در تمرینات نشان داده بودند به آن عمل کنند. البته این موضوع یک امر طبیعی است به این دلیل که آنها اولین بار است در مسابقات ملی شرکت می‌کنند.

صانعی افزود: مطمئنم این بازیکنان بازی به بازی بهتر شده و تجربه کسب می‌کنند البته این موضوع نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری دارد. آنها قرار است در بازی‌های المپیک آرژانتین شرکت کنند و المپیک جای ریسک و آزمایش کردن بازیکن نیست. تنها نقطه ضعف این تیم نداشتن بازی‌های تدارکاتی است و بازی‌های تدارکاتی بیشتر می‌تواند عملکرد این بازیکنان را بهتر به ما نشان دهند و برای بازی‌های آینده تجربه بهتری کسب کنند.

وی ادامه داد: جایی که قرار است این بازیکنان حضور داشته باشند المپیک است. همیشه بازی‌های المپیک در سطح بالایی برگزار می‌شود و نیاز است هر تیمی که شرکت می‌کند تجربه بالایی داشته باشد. امیدوارم مسئولان فدراسیون و کمیته فوتسال بازی‌های تدارکاتی خوبی برای این بچه‌ها برگزار کنند تا زمان برگزاری المپیک آنها بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در پایان گفت: در کل ما یک مجموعه ۳۰ نفره بازیکن برای تیم ملی داریم و در صورتی که این مجموعه نتواند عملکردی که مدنظر کادر فنی است را نشان دهند آن وقت مجبوریم از مجموعه دوم بازیکن استفاده کنیم اما به طور کل استخوان‌بندی تیم ملی همین تعداد ۳۰ نفر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.