کد خبر : 113254
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 - 10:03
-

گفتگو با دبیر کمیسیون ورزش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

گفتگو با دبیر کمیسیون ورزش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جمعه مورخ ٩۶/١٢/١١ و در حاشیه دومین المپیاد ورزشى وکلا، دبیر کمیسیون روابط عمومى گفتگویى را با دبیر کمیسیون ورزش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران انجام داده و از کم و کیف این مسابقات پرسیده است. آن چه مى خوانید توضیحات جناب وکیل اربابى است. 🔹 با عرض

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جمعه مورخ ٩۶/١٢/١١ و در حاشیه دومین المپیاد ورزشى وکلا، دبیر کمیسیون روابط عمومى گفتگویى را با دبیر کمیسیون ورزش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران انجام داده و از کم و کیف این مسابقات پرسیده است. آن چه مى خوانید توضیحات جناب وکیل اربابى است.

🔹 با عرض سلام و آرزوی توفیق براى شما؛ این مسابقات تحت عنوان دومین المپیاد ورزشی وکلا در جزیره کیش برگزار مى گردد. تاریخ شروع مسابقات یکشنبه ششم اسفند ماه ١٣٩۶ بوده و در حال حاضر ما شش روز آن را پشت سر گذاشته ایم و امروز مسابقات رده بندی و فینال بازی های فوتسال رو انجام خواهیم داد. در این تورنومنت تیم های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز مردان و همچنین تیم والیبال بانوان شرکت داشته اند.
🔹مسابقات والیبال و تنیس روی میز خاتمه پیدا کرد. در مسابقات والیبال تیم کانون وکلای دادگستری مرکز مقام اول را به دست اورد. کانون وکلای دادگستری مازندران مقام دوم و کانون وکلای دادگستری گلستان مقام سوم را کسب کرده است.
🔸در مسابقات گروهی تنیس روی میز، کانون وکلای دادگستری مرکز مقام اول را به دست آورده و کانون وکلای دادگستری گیلان مقام دوم و کانون وکلای دادگستری خراسان مقام سوم را کسب کرده است.
🔹در مسابقات انفرادی تنیس روی میز کانون وکلای گیلان مقام اول را کسب کرد و جالب اینجاست که همکاری که ۴۴ سال سن داشته است تمام جوانان را پشت سر گذاشته و ثابت کرده اند که سن تنها یک عدد است. همانند فدرر در تنیس که سن برای وی یک عدد است.
🔸شغل ما یک شغل استثنایى است ما برای اینکه از حال و هوای پرونده ها بیرون بیایم ورزش مى کنیم و بیشتر از این جهت دنبال ورزش هستیم که سلامتی جسمانی و شادی روح و روان خود را تامین کنیم. البته رقابت هم مسئله است. در افتتاحیه بنده عرض کردم که ورزش به ما یاد می دهد که باید به سوی رقابت و پیروزی پر بکشیم ولی این همه خواسته ما وکلا از ورزش نیست. ما بیشتر به جنبه های جوان مردی و فروتنی و از خودگذشتگی توجه داریم.
🔹مسابقات ورزشى بین کانون ها از سال ١٣٨۶ به ابتکار کانون وکلای اصفهان پایه گذاری شده است. در آن زمان فقط مسابقات فوتسال برگزار مى شد و ما بیشتر از ۵ تیم شرکت کننده در بین کانون های وکلای موجود نداشتیم. تا جایی که برای ارتقاء سطح کمی بازی ها از خارج از کانون های وکلا مثلا دادگستری و نیروی انتظامی تیم آورده شد. البته به نحوی از انحا تیم هایی که آورده شدند با ما ارتباط داشتند. سال بعد تعداد تیم ها اضافه گردید و امسال همانطور که شاهد هستید ما ٢٠ تیم از کانون های وکلای دادگستری شرکت کننده در فوتسال داشته ایم. و همینطور رشته های ورزشی ما از فوتسال آن زمان به والیبال و تنیس روی میز و والیبال بانوان افزایش پیدا کرده است. امیدواریم که سال های آینده ورزش والیبال بانوان هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی سطحش ارتقا پیدا کند.
🔸 آنچه به عنوان مسابقات ورزشى شما در بین کانون ها وکلای دادگستری می بینید به بنیانگزاری کانون وکلای دادگستری اصفهان بوده است. پیشگام این مسئله آقای سید مجتبى طباطبایی بوده اند و ورزش وکلا امروز مدیون ایشان است همانطور که شرکت در مسابقات جهانی فوتبال را مدیون آقای علی طلایی هستیم زیرا ما حتی تا سیزدهمین دوره برگزاری آن مسابقات اصلا اطلاع نداشتیم که وکلا چنین مسابقاتی را در سطح جهانی در دست انجام دارند اما در حال حاضر معمولا دو تیم از ایران در این مسابقات جهانی شرکت می کنند.
🔹در پایان از تمامی مسئولین محترم اتحادیه که در امر برگزاری المپیاد ورزشی وکلای دادگستری تلاش کرده اند، ریاست محترم سابق، ریاست محترم فعلی، سرکار خانم تجعفری مدیر محترم داخلی، همکاران محترم در کمیسیون ورزشى اسکودا و همچنین کلیه اجزای اسکودا سپاسگزاری مى کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.