کد خبر : 113329
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1396 - 11:29
-

پشت‌پرده ناراحتی شمسایی از ترابیان

پشت‌پرده ناراحتی شمسایی از ترابیان
شمسایی به صراحت اعلام کرده کسی که مدعی شده پدر فوتسال است می‌خواهد مرا زمین بزند. اما پشت‌پرده دلخوری شمسایی از ترابیان چیست؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی دیروز(شنبه) در مصاحبه‌ای انتقادی مدعی شده کسی که خودش را پدر فوتسال می‌داند به دنبال زمین زدن اوست.(اینجا بخوانید) اما شمسایی در این مصاحبه اسمی از کسی نیاورده و مصداق زمین زدن را هم بازگو نکرده است.

اما فوتسالی‌ها به یاد دارند عباس ترابیان در مصاحبه‌های قدیمی، خود را پدر فوتسال ایران معرفی کرده است. موضوعی که حتی در سال ۲۰۱۲ و حواشی آن‌روزها، واکنش برخی ملی‌پوشان را هم در پی داشت و به عنوان مثال جواد اصغری مقدم گفته بود ترابیان ناپدری فوتسال است!

همچنین با توجه به اینکه شمسایی در مصاحبه دیروزش به عدم پیگیری موضوع تعداد گل‌هایش توسط مسئولان تیم ملی در تایپه اشاره کرده، مشخص می‌شود روی صحبت‌های او هیچ‌کس جز عباس ترابیان نمی‌تواند باشد.

اما پشت‌پرده دلخوری شمسایی از ترابیان چیست؟ او به صراحت اعلام کرده کسی که مدعی شده پدر فوتسال است می‌خواهد مرا زمین بزند.

اختلاف این دو از زمانی علنی شد که عباس ترابیان در برنامه‌ای تلویزیونی بعد از جام‌جهانی ۲۰۱۲ مدعی شد شمسایی آقای گل جهان نیست چرا که کسی گل‌هایش را نشمرده است.

اینکه ترابیان چرا چنین ادعایی مطرح کرده، خود دلیل دیگری دارد و به حواشی خط خوردن شمسایی از تیم ملی قبل از جام‌جهانی ۲۰۱۲ برمی‌گردد. اما از آن زمان تا امروز اختلاف‌ها همچنان پابرجا بوده و حتی گفته می شود بخشی از ناراحتی شمسایی به دلیل عدم همکاری ترابیان در برگزاری بازی تدارکاتی برای افزایش گل‌هایش بوده است.

اما اینکه شمسایی عنوان کرده می‌خواهند او را زمین بزنند، پشت‌پرده بزرگ‌تری دارد. براساس شنیده‌ها این شائبه مطرح شده که عباس ترابیان در حال حمایت از یک بازیکن خاص است تا با تصاحب عناوین مهم، به افتخارات شمسایی برسد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

چرا خیلی راحت عنوان نمی کنید آقای ترابیان در حال حمایت از اصغر حسن زاده می باشد؟
دود این کارها به چشم چند فوتسالیست مطرح مثل جاوید،توکلی و اسماعیل پور میرود که علیرغم بازی های در خور توجه هیچ مقام انفرادی کسب نکردند تا آقای توکلی مجبور به خداحافظی از تیم ملی و آقایان جاوید و اسماعیل پور نیز زمزمه های خداحافظی سر دهند؟
یکی هم مثل ناظم الشریعه بله قربان گوش هیچ حمایتی از بازیکنان در مقابل این جریان خطرناک ندارد
البته لازم به ذکر است ۱۱۴ گل آقای جاوید به چشم نمی اید

نام یکشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

همه این کارها براى این هست که تیم ملى داره عالى نتیجه میگیره و وحید شمسایى دیگه نمى تونه ادعاى مربیگرى تیم ملى رو بکنه یا بهتر بگم جرات نداره حرفى از تبم ملى بزنه حالا داره توى گوش چند تا بازیکن مثل جاوید و عالیقدر میخونه تا تیم ملى رو بریزه بهم از طرف دیکه هم میگه باید این تیم قهرمان جهان بشه که فشار روانى رو روى تیم ملى زیاد کنه ولى شمسایى باید بدونه این تیم ملى فقط خدا رو داره والسلام

زیبا سه شنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

چقد ما ایرانی ها لوس و بچه ننه ایم همش منم منم داریم همه میخوان خودشونو مطرح کنند از مقامات گرفته تا بازیکنان . حالا مگه به چند نفر عنوان بهترین بازیکن میدن. یکی به چشم میاد یکی نمیاد. انقد باید سالانه بازی دوستانه بذارن همه امار گلشون بره بالا. برای بار هزارم چرا مسابقات قهرمانی اسیای مرکزی برگزار نمیشه؟ برای چی اصلا از غرب اسیا رفتن مرکزی؟ کفاشیان باعثش بود بعدا شد عضو کمیته فوتسال. اما فقط بخور بخواب و خنده کارشه. همه با هم بدن. همه جا همینطوریم.

زیبا سه شنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

تایلند هر سال تو جنوب شرق اسیا قهرمان میشه ۷۰۰ گل ملی به تیمهای درپیت اونجا زده. چی شد این ۴ تا بازی دوستانه شمسایی؟ حتی عرضه دارند بازی دوستانه بگذارند. هی بازی بذار برو برزیل بهشون بباز.