کد خبر : 113347
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396 - 11:15
-

راز تصمیم دوگانه مدیران یک باشگاه/تاسیسات از هندبال تا فوتسال

راز تصمیم دوگانه مدیران یک باشگاه/تاسیسات از هندبال تا فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدتهاست بحث انحلال تیم تاسیسات دریایی به گوش می رسد و در این میان شاهد کوچترین واکنشی از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال نبودیم.گاهی هم اگر بحثی مطرح می شود تکذیب انحلال آنهاست و اینکه تاکنون خبری در این باره به گوش نرسیده است. انگار کمیته فوتسال منتظر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدتهاست بحث انحلال تیم تاسیسات دریایی به گوش می رسد و در این میان شاهد کوچترین واکنشی از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال نبودیم.گاهی هم اگر بحثی مطرح می شود تکذیب انحلال آنهاست و اینکه تاکنون خبری در این باره به گوش نرسیده است.

انگار کمیته فوتسال منتظر است رسما نامه انحلال و انصراف تاسیسات به دستشان برسد بعد تکاپو برای بازگرداندن آنها را آغاز کنند.مدتی است که بحث واگذاری امتیاز تاسیسات به پاس قوامین مطرح است و با توجه به اینکه بخشی از سهام این باشگاه متعلق به نیروی انتظامی است شرکت تاسیسات دریایی به دلیل مشکلات مالی قصد فروش امتیاز خود و تحویل آن به پاس قوامین از زیر مجموعه های نیروی انتظامی را دارد اما این کاهش هزینه ها دامن تیم هندبال بانوان تاسیسات را نگرفته است.

مگر نه اینکه فوتسال برد بیشتری نسبت به هندبال بانوان دارد و تیم فوتسال تاسیسات با سابقه دو قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در آسیا به برندی در فوتسال هم تبدیل شده است؟ پس این تصمیم در چه راستایی است.

وحید شمسایی مربی بازیکن تاسیسات دریایی در این خصوص می گوید: باشگاه تاسیسات دریایی تصمیم گرفته هندبال بانوانش را نگه دارد چون مدیر قوی‌ای مثل رحیمی به عنوان رئیس فدراسیون هندبال در جشن قهرمانی تیم شرکت کرده و به مدیران تاسیسات دریایی دلگرمی می‌دهد اما وقتی تاسیسات می‌خواهد کنار بکشد، یک نفر از مسئولان نیامد بپرسد دردت چیست. در حالی که تاسیسات دریایی بهترین باشگاهی است که از سال ۱۳۷۸ دیده‌ام و بهترین مدیران با بهترین امکانات را دارد.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.