کد خبر : 113360
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396 - 17:28
-

مظفر:اینکه در یک گروه سه تیمه باشیم باب میل ما نبود/اگر همه چیز طبق معادلات پیش برود تا فینال به ژاپن یا تایلند برخورد نمی کنیم

مظفر:اینکه در یک گروه سه تیمه باشیم باب میل ما نبود/اگر همه چیز طبق معادلات پیش برود تا فینال به ژاپن یا تایلند برخورد نمی کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره همگروهی ایران در گروه چهارم مسابقات قهرمانی آسیا با ازبکستان و ترکمنستان اظهار کرد: ایران،تایلند،ژاپن و مالزی در قرعه کشی سرگروه بودند و تنها یک گروه ۳ تیمه بود و در نهایت تیم ما در این گروه ۳ تیمی قرار گرفت. وی افزود:اصولا ترجیح می دادم در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره همگروهی ایران در گروه چهارم مسابقات قهرمانی آسیا با ازبکستان و ترکمنستان اظهار کرد: ایران،تایلند،ژاپن و مالزی در قرعه کشی سرگروه بودند و تنها یک گروه ۳ تیمه بود و در نهایت تیم ما در این گروه ۳ تیمی قرار گرفت.

وی افزود:اصولا ترجیح می دادم در گروه ۴ تیمی قرار بگیریم. بازی در گروه ۴ تیمی به گونه ای است که کار،قابل سیاست گذاری تر است و این که در یک گروه ۳ تیمی باشیم،باب میل ما نبود.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت:تیمی که در گروه ۴ تیمی قرار می گیرد در مرحله مقدماتی یک بازی بیشتر انجام می دهد فرصت بیشتری برای قرار گرفتن در جو مسابقات دارد و برای بازی های حساس دور بعد آماده تر می شود و به همین دلیل،ترجیح ما گروه ۴ تیمی بود.

مظفر عنوان کرد:پیش از قرعه کشی نگران مسیر راه تا فینال بودیم اما پس از قرعه کشی خیال ما آسوده شد و اگر همه چیز طبق معادلات پیش برود و تیم های مدعی در گروه های خود اول شوند تا فینال به ژاپن و تایلند برخورد نمی کنیم.

وی درباره روند آماده سازی تیم ملی گفت:نیمه اول فروردین با چین بازی می کنیم و در نیمه دوم اوکراین را در پیش رو خواهیم داشت و با توجه به ۴ بازی قبلی با روسیه و ایتالیا ، برنامه آماده سازی ما تا زمان آغاز تورنمنت کامل و قابل قبول است.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان افزود:هم چین و هم روسیه برای بازی تدارکاتی به ایران می آیند و برنامه ای برای برگزاری اردو و بازی تدارکاتی برون مرزی نداریم و علت آن هم این است که سفر خارجی ، باعث می شود بسیاری از جلسات تمرینی را از دست بدهیم.

مظفر عنوان کرد:لیگ برتر دیر به پایان رسید و تیم را از زمان پایان لیگ حدود ۲ ماه در اختیار داریم و یک روز را هم نباید از دست بدهیم. در این زمان محدود اگر می خواستیم به شرق آسیا برویم از برنامه خود عقب می افتادیم و ترجیح دادیم در ایران از امکانات و دقیقه به دقیقه زمانی که داریم استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.