کد خبر : 113351
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396 - 11:19
دسته‌بندی نشده
-

ملاک دعوت از فوتسالی ها به بازی با اینفانتینو چه بود؟

ملاک دعوت از فوتسالی ها به بازی با اینفانتینو چه بود؟
جمعی از چهره های فوتسالی در بازی دوستانه با رئیس فیفا که پنجشنبه گذشته برگزار شد شرکت داشتند اما مشخص نیست ملاک دعوت ها چه بوده و مثلا چرا از چهره هایی مثل مصطفی نظری یا محمد طاهری دعوت نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جمعی از چهره های فوتسالی در بازی دوستانه با رئیس فیفا که پنجشنبه گذشته برگزار شد شرکت داشتند اما مشخص نیست ملاک دعوت ها چه بوده و مثلا چرا از چهره هایی مثل مصطفی نظری یا محمد طاهری دعوت نشده است. اگر بنا به این باشد که از پیشکسوتانی که بازی نمی کنند دعوت شود شمسایی  و کشاورز از جمله کسانی هستند که هنوز در تیم باشگاهی خود حضور دارند و در این شرایط عدم دعوت از برخی چهره های سرشناس توجیه ندارد.اخیرا وحید شمسایی هم به این قضیه ورود کرده و گفته است: نمی‌دانم چه کسی مسئول دعوت از بازیکنان بوده است. البته همیشه یکسری ناراحتی‌ها پیش می‌آید و به من هم از یک ماه پیش گفته بودند که این بازی‌ وجود دارد. ابتدا قرار بود افرادی مثل مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و علی پروین هم حضور داشته باشند. با این حال فوتسالی‌های زیادی بودند که حق داشتند به این مراسم دعوت شوند. با توجه به این که محمد کشاورز در این بازی حضور داشت، بهتر بود مصطفی نظری، جواد اصغری‌مقدم و محمد طاهری که با کشاورز هم‌دوره بودند نیز دعوت می‌شدند. همچنین جای کاظم محمدی و خیلی‌های دیگر خالی بود.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

واقعا متاسفم برای مسئولین که بازیکنی مثل محمد طاهری حضور نداشته باشه

نام ... دوشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

باعرض سلام
واقعا ملاک انتخاب بازیکنان چه بوده؟ آیا محمد طاهری بازیکن خوش سابق وآقای اخلاق دوره های مختلف فوتسال که عنوانهای مختلفی برای فوتسال ایران کسب نموده وهم دوره محمد کشاورز بوده آیا نباید به این مراسم دعوت می شد؟

نام ... دوشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

واقعا جای بازیکن بزرگی مثل محمد طاهری خالی بود متاسفم برای مسئولین

نام ... سه شنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

واقعا جای محمد طاهری خالی بود