کد خبر : 113358
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396 - 16:39
-

کناره‌گیری فوتسال پالایش نفت آبادان از داربی خوزستان

کناره‌گیری فوتسال پالایش نفت آبادان از داربی خوزستان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از مسجل شدن عنوان قهرمانی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال بانوان، این تیم در آخرین دیدار این آوردگاه که قرار بود در اهواز مقابل ملی حفاری انجام پذیرد شرکت نخواهد کرد. این تصمیم به دلیل غیبت سه بازیکن و تشریفاتی عنوان شدن این دیدار از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از مسجل شدن عنوان قهرمانی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال بانوان، این تیم در آخرین دیدار این آوردگاه که قرار بود در اهواز مقابل ملی حفاری انجام پذیرد شرکت نخواهد کرد.

این تصمیم به دلیل غیبت سه بازیکن و تشریفاتی عنوان شدن این دیدار از سوی مدیران باشگاه پالایش نفت آبادان اتخاذ شده است، همچنین بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان نیز از خدمت برای فصل جاری این تیم مرخص شده اند.

در صورتی که پالایش نفت در مقابل ملی حفاری اهواز شرکت و با ۱۰ گل از حریف خود شکست می‌خورد، نام قهرمان تغییر می‌کرد و قهرمانی به تیم مقابل می‌رسید.

در هفته گذشته این رقابت‌ها، پالایش نفت در خانه دانشگاه آزاد را مغلوب کرد و قهرمانی خود را جشن گرفت، اما نتیجه عجیبی که در دیدار استقلال ساری و ملی حفاری رقم خورد، نام قهرمان را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

نماینده اهواز در یک نیمه از دیداری که ناتمام ماند، ۱۳گل وارد دروازه میزبان خود کرد و تفاضل گل خود را با تیم پالایش نفت آبادان کاهش داد و امیدوار بود در دیدار هفته آخر که به میزبانی اهواز برگزار می‌شود، باگل‌های فراوان، نفت آبادان را از مقابل برداشته و قهرمان شود.

منبع:خبرگزاری فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.