کد خبر : 113365
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 10:00
-

مس وضعیت مدیریتی مشخصی هم ندارد/ قهرمان در خواب

مس وضعیت مدیریتی مشخصی هم ندارد/ قهرمان در خواب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم مس سونگون با نزدیک به دوماه از پایان لیگ در بلاتکلیفی کامل به سر می برد. قهرمان لیگ برتر که باید زودتر از سایر تیم ها استارت بزند تا برای حضور در جام باشگاه های آسیا و کسب قهرمانی مسابقات آماده شود این روزها نه وضعیت فنی مشخصی دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم مس سونگون با نزدیک به دوماه از پایان لیگ در بلاتکلیفی کامل به سر می برد. قهرمان لیگ برتر که باید زودتر از سایر تیم ها استارت بزند تا برای حضور در جام باشگاه های آسیا و کسب قهرمانی مسابقات آماده شود این روزها نه وضعیت فنی مشخصی دارد و نه وضعیت مدیریت درستی.

پس از قهرمانی مسی ها در لیگ برتر فوتسال،محمدرضا کافی مدیرعامل این باشگاه به مس کرمان رفت و از آن زمان تا الان مدیرعامل جدیدی برای این باشگاه معرفی نشده است.

در شرایطی که از حامد نجفی مدیرعامل سابق این باشگاه به عنوان گزینه جانشینی کافی نام برده می شد اما هنوز این حکم به او ابلاغ نشده است با این حال اخیرا از سوی هیات مدیره باشگاه اعلام شده که نبود مدیرعامل مشکلی را برای باشگاه ایجاد نمی‌کند به این دلیل که باشگاه مس ساختار و شاکله بسیار قوی دارد و هیأت مدیره در نبود مدیرعامل تمام کارها و برنامه‌های باشگاه را با جدیت هر چه بیشتر دنبال می‌کنند.

البته بنا بر اعلام هیات مدیره باشگاه تکلیف مدیرعامل جدید مس سونگون تا پایان سال جاری مشخص می شود. از دیگر موارد مورد بحث در این تیم تکلیف کادرفنی و ادامه حضور حمید بی غم در این تیم است.

در مدت اخیر شایعاتی مبنی بر حضور یک مربی جدید و مطرح در این تیم به گوش می رسید اما هیات مدیره این باشگاه معتقد است بی‌غم سرمربی این تیم در سال گذشته زحمات زیادی را کشیده و تیم را قهرمان لیگ برتر کرده است و این سرمربی که  عملکرد خوبی داشته و موفق بوده لزومی ندارد که قراردادش را تمدید نکنند.با این حال شنیده می شود در صورت تغییر مدیرعامل احتمال برخی تغییرات در کادرفنی و بازیکنان این تیم وجود دارد.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.