کد خبر : 113371
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 10:10
-

از شام ۸۰ میلیونی تا پاداش هایی که داده نشد

از شام ۸۰ میلیونی تا پاداش هایی که داده نشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کریمی اخیرا در کانال تلگرامی اش افشا کرد که فدراسیون فوتبال برای ضیافت شامی که قرار بود رئیس فیفا در آن حضور داشته باشد ۸۰ میلیون هزینه کرده و در نهایت هم اینفانتینو در این برنامه حضور پیدا نکرده است.این در حالی است که این روزها بحث سفر برخی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کریمی اخیرا در کانال تلگرامی اش افشا کرد که فدراسیون فوتبال برای ضیافت شامی که قرار بود رئیس فیفا در آن حضور داشته باشد ۸۰ میلیون هزینه کرده و در نهایت هم اینفانتینو در این برنامه حضور پیدا نکرده است.این در حالی است که این روزها بحث سفر برخی از مدیران و اعضای سازمان لیگ و هیات فوتبال استانها به ایتالیا و هزینه گزافی که در این راستا شده هم مطرح است اما پاداش قهرمانی فوتسالی ها پرداخت نشده است.

نه تنها پاداش قهرمانی تیم المپیک ایران در بازی های آسیایی جوانان که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد به آنها داده نشده بلکه قهرمانی بزرگسالان در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا هم بدون پاداش مانده و در شرایطی که قرار بود این پاداش تا آخر سال به آنها داده شود هنوز این اتفاق رخ نداده است.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در این خصوص گفت: هنوز پاداش را نگرفته ایم. آقای تاج خودش در چین تایپه شاهد زحمات و همدلی بازیکنان بود و قول داد که نفری ۲۲ میلیون تومان برای قهرمانی به اعضای تیم جایزه بدهد. به هر حال الان هم نزدیک به سال جدید هستیم و همه منتظر این پاداش هستند.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.