کد خبر : 113375
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 15:41
-

برگزاری بازی دوستانه بانوان با چین و اوکراین/ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ب شد/برگزاری تورنمنت چهارجانبه در ایران

برگزاری بازی دوستانه بانوان با چین و اوکراین/ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ب شد/برگزاری تورنمنت چهارجانبه در ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی امروزصبح با حضور علی کفاشیان، محمدرضا ساکت، عباس ترابیان، عمادی و پریا شهریاری برگزار و مصوبات زیر به تصویب اعضا رسید. – تیم ملی فوتسال بانوان چین هشتم فروردین ماه برای انجام بازی دوستانه به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی امروزصبح با حضور علی کفاشیان، محمدرضا ساکت، عباس ترابیان، عمادی و پریا شهریاری برگزار و مصوبات زیر به تصویب اعضا رسید.
– تیم ملی فوتسال بانوان چین هشتم فروردین ماه برای انجام بازی دوستانه به ایران می آید. همچنین در خصوص سفر تیم ملی بانوان فوتسال اوکراین که آخر فروردین ماه به تهران سفر خواهد کرد ، مورد تأیید کمیته فنی قرار گرفت و مقرر شد تیم ملی فوتسال بانوان چین ١ بازی دوستانه نیز با تیم ملی فوتسال بانوان در رده جوانان برگزار کند.
– بحث تقاضای سرمربی تیم فوتسال آقایان ناظم الشریعه در خصوص تشکیل تیم ملی (ب). به منظور پشتیبانی تیم ملی (الف) و تزریق بازیکنان جوان به این تیم در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت و مقرر گردید پرسنل فعلی تیم ملی فوتسال خود گرداننده تیم ملی (ب) نیز باشند.
ضمنا مقرر گردید با توجه به برگزاری مسابقات مقدماتی آتی مسابقات قهرمانی زیر ٢٠ سال آسیا که بازی های مقدماتی آن در سال ٩٧ انجام خواهد شد پیش بینی لازم جهت کادر فنی مربوطه انجام شود .
– با توجه به رایزنی کمیته فنی با کشور های ژاپن ، اوکراین، پرتغال و بلاروس جهت انجام یک تورنمنت ۴ جانبه دو سپتامبر ٢٠١٨ و در روز های فیفا در ایران ضمن تصویب شد. همچنین مقرر گردید در این تورنمنت بین تیم های پرتغال و بلاروس یکی از این دو تیم جهت قرار گرفتن در جدول مسابقات تصمیم گیری گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.