کد خبر : 113387
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 10:59
-

کوچ بازیکنان فوتسال به خارج از کشور

کوچ بازیکنان فوتسال به خارج از کشور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اوضاع مالی باشگاه ها و خبرهایی که هر روز از انصراف تیم ها می شنویم حالا با اخباری تازه از کوچ بازیکنان به کشورهای دیگر همراه شده است.بازیکنانی که با قابلیت هایی در فوتسال ایران از لحاظ مالی تامین نیستند و ناچارند برای گذران زندگی و داشتن آینده ای بهتر،جایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اوضاع مالی باشگاه ها و خبرهایی که هر روز از انصراف تیم ها می شنویم حالا با اخباری تازه از کوچ بازیکنان به کشورهای دیگر همراه شده است.بازیکنانی که با قابلیت هایی در فوتسال ایران از لحاظ مالی تامین نیستند و ناچارند برای گذران زندگی و داشتن آینده ای بهتر،جایی به جز ایران را برای بازی انتخاب کنند.

البته نه اینکه صرفا لژیونر شوند که از این قبیل بازیکنان در لیگ های درجه دو آسیا زیاد داریم بلکه برای زندگی و بازی کردن. درست است که بازیکنان درجه یک فوتسال ما درآمد نسبتا خوبی دارند اما فاصله زیاد بین سطح دستمزد این بازیکنان با یازبکنانی با یک درجه پایین تر باعث شده تا خیلی از آنها از فوتسال دلزده شوند.

گاه بازی مقطعی در تیم های عربی یا حضور کمکی در تیم های آسیایی در جام باشگاه های آسیا مرهمی بر این مشکلات بوده اما برای همه این اتفاق نمی افتد و با بحران مالی باشگاه های فوتسال،شاهد کوچ بازیکنان هستیم.چندی پیش خبر رسید جواد اسفندیاری دروازه بان اسبق تیم ملی از فوتسال خداحافظی کرده و برای زندگی به خارج از ایرانی می رود.

این اتفاقات حالا برای یکی دیگر از دروازه بان سابق تیم ملی هم رخ داده است.آنطور که در خبر ها آمده امیر احمدپور دروازه بان سابق تیم ملی و تیمهای فرش آرای مشهد و پارسیان شهر قدس برای بازی در تیم باشگاهی و ملی یک کشور آمریکایی مذاکراتی داشته و به احتمال زیاد راهی این کشور می شود تا علاوه بر بازی در آنجا زندگی هم بکند.اتفاقی که در صورت وقوع آن اوج بحرانها و مشکلات مالی را نشان خواهد داد و در این میان کمیته فوتسال هیچ اقدامی برای رفع این مشکلات نکرده و بعید است که کاری هم بکند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

کسی هست منم ببر منم میخوام برم

ناشناس چهارشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

شما چرا میخواین همش اسم این احمدپور رو مطرح کنین!؟ بابا این کجای فوتسال بوده با کدوم رزومه!؟همش دو سال بازی کرده اونم واسه فرار از سقوط!!!!!
کدوم تیم ملی بازی کرده اون !؟با یکی دو بار دعوت سفارشی به اردو ک یکی نمیشه بازیکن تیم ملی !!!!؟؟؟
کاش بجای اینکه ازین آقا نمیدونم به چه دلیلی حمایت کنین و مصاحبشو بزنین واقعا به درد فوتسالیا برسین….
طرف هر تیمی بازی کرده همیشه واسه فرار از سقوط تلاش کرده ولی از خیلی از بازیکنای باکیفیت لیگ بیشتر اسمش رو مطرح میکنین… زشته بخدا اینکارا آقایون

ناشناس پنجشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

با سلام خدمت
اتفاقا فوق العاده دروازبان خوبی بنده خدا چون آشنا نداشت تیم ملی دعوت نشده……….