کد خبر : 113384
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 10:56
-

در برهوت تورنمنت رسمی/سال شلوغ بازی های تدارکاتی برای تیم ملی

در برهوت تورنمنت رسمی/سال شلوغ بازی های تدارکاتی برای تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال در حالی که سال ۹۶ را با بازی هایی فشرده و پیاپی پشت سرگذاشت در سال ۹۷ با برهوت تورنمنت رسمی روبروست و در این میان کادرفنی برنامه هایی برای حضور در تورنمنت های دوستانه و بازیهای تدارکاتی دیده است. مهمترین اتفاق فوتسالی سال ۹۷ المپیک آرژانتین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال در حالی که سال ۹۶ را با بازی هایی فشرده و پیاپی پشت سرگذاشت در سال ۹۷ با برهوت تورنمنت رسمی روبروست و در این میان کادرفنی برنامه هایی برای حضور در تورنمنت های دوستانه و بازیهای تدارکاتی دیده است.

مهمترین اتفاق فوتسالی سال ۹۷ المپیک آرژانتین است که تیم امید کشورمان در این مسابقات شرکت می کند با این حال تیم فوتسال بزرگسالان ما هم قرار است برنامه های تدارکاتی در طول سال داشته باشد. اولین آن همین تورنمنت کویت است که هنوز حضور تیم ملی در این بازی ها قطعی نشده و چنانچه تیم ملی به این بازی ها برود با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان شرکت خواهد کرد.

پس از آن تمرینات تیم ملی از اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت با حضور بازیکنان جوان استارت می خورد و این تمرینات به صورت هفتگی و حتی در زمان شروع لیگ هم ادامه خواهد داشت. در نیمه دوم سال آینده تورنمنت کاسپین را داریم. این تورنمنت امسال در اصفهان با حضور تیم‌های ایران، روسیه، قزاقستان و آذربایجان برگزار شد که تیم ملی توانست قهرمان این دوره مسابقات شود و طبق جلساتی که ۴ تیم شرکت کننده در این مسابقات با هم داشتند تصمیم گرفته شد این مسابقات هر ساله در یکی از این ۴ کشور برگزار شود و برای سال آینده قزاقستان میزبان این مسابقات شد.

در سال آینده تورنمنت نقش جهان اصفهان هم در برنامه ها گنجانده شده که به میزبانی هیات فوتبال استان اصفهان برگزار می شود و در این تورنمنت قرار است برترین تیمهای فوتسال دنیا حضور داشته باشند.تورنمنت دیگری که تیم ملی احتمال دارد در آن حضور پیدا کند تورنمنت چین است که امسال به دلیل مسابقات داخل سالن ازبکستان در آن شرکت نکرد اما در سال جدید در برنامه های کادر فنی هست تا در این مسابقات که هر ساله برگزار می شود حضور پیدا کند.

از سوی دیگر طبق هماهنگی ها و برنامه هایی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده قرار است تیم ملی برزیل در مهرماه جهت دو دیدار دوستانه در ایران حضور داشته باشد و بعد از این دو دیدار تیم ملی به برزیل سفر می کند و دو دیدار هم در این کشور بین دو تیم برگزار می شود. طبق مذاکراتی که با فدراسیون فوتبال پرتغال شده قرار است تیم‌های ملی بزرگسالان، امید و بانوان فوتسال ایران با تیم‌های ملی بزرگسالان، امید و بانوان پرتغال بازی های تدارکاتی داشته باشند که این موضوع هم از طریق فدراسیونهای هر دو کشور در حال پیگیری است و در صورت قطعی شدن آن به نظر می رسد تدارکات مناسبی در سال ۹۷ در انتظار تیم ملی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.