کد خبر : 113403
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 11:30
-

کاپیتان تیم بانوان نفت: پس از ۵۰ سال برای آبادان قهرمانی کسب کردیم

کاپیتان تیم بانوان نفت: پس از ۵۰ سال برای آبادان قهرمانی کسب کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پگاه عبیدی پس از قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. تیم‌ها بسیار خوب ظاهر شدند و شاهد پیشرفت تیم‌ها بودیم. وی با بیان این که شاهد لیگ پویایی بودیم، ادامه داد: ما آمده بودیم که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پگاه عبیدی پس از قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. تیم‌ها بسیار خوب ظاهر شدند و شاهد پیشرفت تیم‌ها بودیم.

وی با بیان این که شاهد لیگ پویایی بودیم، ادامه داد: ما آمده بودیم که در دیدار پایانی شکست نخوریم و حفاری هم می‌خواست بازی را ببرد. اگر حریف می‌توانست با ۹ گل ما را شکست دهد، عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد ولی بازیکنان ما خوب بازی کردند و نگذاشتند عنوان قهرمانی را از دست بدهیم. به دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

کاپیتان تیم فوتسال بانوان نفت آبادان ادامه داد: دو تیم حفاری و نفت آبادان در این دیدار موقعیت گلزنی داشتند و بازی در نهایت به تساوی کشیده شد. خدا را شکر می کنم که پالایش نفت آبادان برای اولین بار عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی درباره حس و حالش از کسب این عنوان، گفت: فکر می‌کنم پس از ۵۰ سال است که تیمی برای آبادان قهرمانی کسب می‌کند. خیلی خوشحال هستم و این قهرمانی را به مردم خوب خوزستان و به ویژه آبادانی ها تقدیم می‌کنم و ان شاءالله مبارک آن ها باشد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.