کد خبر : 113408
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 11:36
-

رز جدیدی‌زاده: قهرمانی‌مان گوارای وجود آبادانی‌ها باشد

رز جدیدی‌زاده: قهرمانی‌مان گوارای وجود آبادانی‌ها باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رز جدیدی‌زاده پس از کسب اولین عنوان قهرمانی پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهار کرد: امسال سطح لیگ نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر بود و چند تیم از جمله کرمان، نفت طلائیه و شیراز که تیم‌های خیلی خوب جدول بودند، کار ما را سخت 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رز جدیدی‌زاده پس از کسب اولین عنوان قهرمانی پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهار کرد: امسال سطح لیگ نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر بود و چند تیم از جمله کرمان، نفت طلائیه و شیراز که تیم‌های خیلی خوب جدول بودند، کار ما را سخت  و اذیت مان کردند ولی ما از روز اول هم‌قسم شده بودیم و بازیکنانم و کادر فنی یکدل بودند.
وی خاطر نشان کرد: امسال تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و از اینکه بازیکنانم همراه ما بودند، از آن ها قدردانی می‌کنم. مشکلاتی وجود داشت ولی تلاش کردیم با کمک سرپرست تیم و مدیرعامل باشگاه آن ها را مدیریت کنیم. از روز اول به مردم آبادان قول قهرمانی را داده بودم و خدا را شکر که به قولم عمل کردیم.
جدیدی زاده گفت: ما فکر می‌کردیم با توجه به درخواستی که به فدراسیون داده بودیم و نمی‌خواستیم با توجه به شرایطی که داشتیم، در این بازی شرکت کنیم، آن ها با ما همکاری می‌کنند و به همین دلیل پس از برد هفته گذشته برابر دانشگاه آزاد کارمان را در لیگ تمام شده می‌دانستیم ولی حاشیه‌هایی ایجاد شد و از اول این هفته بسیار به ما سخت گذشت. از نظر روحی روانی نیز بهم ریخته بودیم ولی به بازیکنانم ایمان داشتم و می‌دانستم که موفق خواهیم شد.
وی بیان کرد: شب گذشته نیز با بازیکنانم بسیار صحبت کردم و تلاشم این بود که آن ها را از نظر روحی روانی برای این دیدار آماده کنم. به تک تک بازیکنانم که با غرور عنوان قهرمانی را برای پالایش نفت آبادان و مردم خوب آبادان به دست آوردند، تبریک و خسته نباشید می‌گویم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان درباره عدم برگزاری جشن قهرمانی در اهواز نیز گفت: روز گذشته به ما اعلام کردند که قرار است مسوولان فدراسیون در اهواز حاضر شوند و به ما گفتند که اگر در این بازی حضور پیدا نکنید، جام قهرمانی را به حفاری تقدیم می‌کنیم. به هر حال از اخلاق دور بود که در این بازی شرکت نکنیم و ما به باشگاه گفتیم، صد درصد به اهواز می رویم و مطمئنا با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا از جایگاه صدرنشینی مان در طول لیگ دفاع کنیم.
وی افزود: امروز متاسفانه اختلافاتی سر سالن بازی بود و در حالی که نزدیک سالن گاز اهواز بودیم ‌به ما اعلام کردند، محل بازی تغییر کرده است. خواهش من از فدراسیون این است که در مدیریت چنین موضوعاتی دقیق‌تر باشد، چرا که پای سرنوشت تیم‌ها در میان است.
جدیدی زاده در ادامه بیان کرد: به حفاری به خاطر نایب قهرمانی و به دانشگاه آزاد برای کسب مقام سومی تبریک می‌گویم. این قهرمانی گوارای وجود آبادانی‌ها باشد. خدا را شکر می‌کنم که پرونده مسابقات پالایش نفت آبادان بدون شکست بسته شد. این قهرمانی را به مردم شهیدپرور آبادان تقدیم می کنم و به تک تک بازیکنانم و همکارانم و همچنین باشگاه تبریک می گویم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.