کد خبر : 113406
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 11:33
-

سرمربی بانوان حفاری: اخلاق است که می‌ماند

سرمربی بانوان حفاری: اخلاق است که می‌ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زیور بابایی پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهار کرد: به تیم پالایش نفت آبادان بابت کسب عنوان قهرمانی تبریک می‌گویم. همچنین به بازیکنان خوب تیمم که جوانمردانه بازی کردند، تبریک و خسته نباشید می‌گویم. وی ادامه داد: متاسفانه در طول لیگ چندین بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زیور بابایی پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهار کرد: به تیم پالایش نفت آبادان بابت کسب عنوان قهرمانی تبریک می‌گویم. همچنین به بازیکنان خوب تیمم که جوانمردانه بازی کردند، تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول لیگ چندین بازیکن آسیب دیده داشتیم و در بازی امروز برابر آبادان نیز دو بازیکن دیگرمان دچار مصدومیت شدند و واقعا دستم از بازیکن خالی شد. انتظار داشتم با برد این دیدار را ترک کنیم ولی نمی‌دانستم بازیکنانم دچار مصدومیت می‌شوند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که هر فردی باید فراز و فرود را تجربه کند، گفت: یک تیم همیشه روی سکوی قهرمانی نمی‌ایستد ولی آن چه می‌ماند اخلاق است. خوشحالم که دختران حفاری با اخلاق هستند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

خانم بابایی به تجربه و به صراحت خدمتتان عرض کنم کسی که وجدان داشته و اخلاق را رعایت کند و اهل انواع کلک و ناجوانمردی و لابی و تبانی و … نباشد محکوم به نابودی در فوتسال است