کد خبر : 113419
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 15:55
دسته‌بندی نشده
-

یک مصاحبه و هزار سوال/ ماجرای «مهندسی شدن» اتفاقات چیست؟!

یک مصاحبه و هزار سوال/ ماجرای «مهندسی شدن» اتفاقات چیست؟!
سوالات و ابهامات زیادی بعد از افشاگری های مهدی جاوید به وجود آمده است. افشاگری ها نشان داد ناراحتی سه ملی پوش از اختصاص جوایز سال های اخیر به یک بازیکن خاص است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سکوت مهدی جاوید بالاخره شکست و مشخص شد دلیل ناراحتی او، احمد اسماعیل پور و فرهاد توکلی چیست(اینجا بخوانید). جاوید هر چند به صورت سربسته به برخی مسائل اشاره کرده اما می توان با توجه به کدهای داده شده، به اتفاقات عجیبی رسید. صحبت های این بازیکن در برنامه ویدئویی متاگپ را می توان یکی از بزرگترین افشاگری های چندسال اخیر فوتسال ایران دانست.
این ملی پوش در مصاحبه خود با محمدرضا احمدی به یک جریان مهندسی شده در فوتسال اشاره داشته و با بیان اینکه یک اتفاق تکراری هر سال می افتد، از ناعدالتی گلایه کرده است. با مشاهده مصاحبه جاوید، اولین موردی که به ذهن مخاطب متبادر می شود، ناراحتی سه ملی پوش از اختصاص جوایز سال های اخیر به یک بازیکن خاص است.

جاوید حسن زاده صمیمیاما در این میان جاوید از یک جریان مهندسی شده خبر می دهد. جریانی که حتی ناظم الشریعه را هم به آن مرتبط می داند و از او انتقاد می کند. بدون شک ملی پوشان در شرایط فعلی انتظار حمایت از سوی سرمربی خود را داشتند اما یک مصاحبه از سوی ناظم الشریعه کار را خراب کرد. سرمربی تیم ملی در مصاحبه ای که فایل صوتی آن نیز توسط او در کانال شخصی اش منتشر شد، اذعان کرد که بازی جاوید و توکلی دیده نمی شود. موضوعی که واکنش صریح جاوید را در اینستاگرام و مصاحبه ویدئویی اش در پی داشت. جاوید در این زمینه اعلام کرد چطور ممکن است بازیکنی که بیشترین گل و پاس گل را به ثبت رسانده، دیده نشود؟!
با این حال ماجرای اصلی، دیده نشدن عامدانه ای است که با لفظ «مهندسی شدن یک جریان» از سوی جاوید مطرح شده و دامنه آن تنها به سرمربی تیم ملی ختم نمی شود. هر چند ناظم الشریعه در این موضوع، سیبل شده اما باید گفت او تنها انتظار ملی پوشان برای حمایت را برآورده نکرده است. از طرفی هم عمل «مهندسی» موضوعی نیست که تنها یک نفر به آن دست بزند و همکاری گروهی را می طلبد. پس منظور از مهندسی شدن چیست؟ آیا چنین ماجرایی واقعا افتاده و تلاشی عامدانه برای مطرح کردن یک بازیکن خاص شده است؟ این ها سوالات و ابهاماتی است که با افشاگری های امروز به وجود آمده است و باید منتظر ماند و دید واکنش های بعدی به این ماجرا چه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

hadi پنجشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

ایشون منت گذاشتن که گفتن بچه های تیم ملی بهشون زنگ بزنن،،،نری یه وقت پای درد دلشون بشینی،،البته خودش می‌دونه چه اتفاقی رقم زده که روش نمیشه بره سمتشون

بب نام دوشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۲۱

مهدی جاوید بازیکن تاثیر گذار و خوب و دوست داشنی که همه دیدن در تایم هایی که داخل زمین بود چه قدر مفید بازی می کرد امیدواریم از این اتفاق بدی که رخ داده و سودی هم نداره حاشیه جمع شده و ما دوباره شاهد این باشیم گه تیم ملی بدون حرف وحدیثی راه خودشو ادامه بده وجا داره از آقای ناظم الشریعه تشکر کنیم که چنین تیم خوب و یکدستی رو ساخته به امید روزی که تمام دلهای خود رو پاک کنیم و برای موفقیت های دیگران دعا کنیم واز خوشحالی اونها ما نیز خوشحال بشیم ومهدی جاوید رو دوباره در تیم ملی ببینیم