کد خبر : 113453
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1396 - 16:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توسلی: یک گلر حق اشتباه ندارد/جای هیچ حرف و حدیثی برای قهرمانی در آسیا نیست بسته هستند
-

توسلی: یک گلر حق اشتباه ندارد/جای هیچ حرف و حدیثی برای قهرمانی در آسیا نیست

توسلی: یک گلر حق اشتباه ندارد/جای هیچ حرف و حدیثی برای قهرمانی در آسیا نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزانه توسلی گلر شماره یک تیم ملی فوتسال، امیدوار است ایران برای دومین بار قهرمان آسیا شود، آن هم حالا که تیم همه‌جوره آماده است. به نظر او ایران دور مقدماتی کار سختی ندارد و می‌تواند با صدرنشینی صعود کند. توسلی که جزو ۱۰ دروازه‌بان برتر جهان است، دلش می‌خواهد تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزانه توسلی گلر شماره یک تیم ملی فوتسال، امیدوار است ایران برای دومین بار قهرمان آسیا شود، آن هم حالا که تیم همه‌جوره آماده است. به نظر او ایران دور مقدماتی کار سختی ندارد و می‌تواند با صدرنشینی صعود کند.

توسلی که جزو ۱۰ دروازه‌بان برتر جهان است، دلش می‌خواهد تیم ملی فوتسال در فینال حریف ژاپن شود نه تایلند. آن هم با تماشاگران پرسروصدای تایلند.

*جام ملت‌ها قرعه‌کشی شد، نظرتان راجع به این قرعه چیست؟

قرعه خیلی خوبی است. همگروهی با ازبکستان و ترکمنستان بازی‌های سبکی را برای تیم ما رقم می‌زند و بنابراین با سرگروهی به دور بعد می‌رویم و احتمال رویارویی ما با ژاپن و تایلند بسیار کم می‌شود چون به احتمال فراوان آنها هم سرگروه می‌شوند.

*برعکس شما سرمربی تیم ملی معتقد است گروه چهارتیمی شرایط را بهتر می‌کند؟

درواقع صحبت‌های خانم مظفر درست است. در گروه چهارتیمی بیشتر رقابت می‌کنید و به نفع ما می‌شود که دیدارهای دوستانه کمی داریم اما حسن سه‌تیمی بودن بازی‌های سبک‌تر و یک روز استراحت است. در حالی که بقیه تیم‌ها مسابقه می‌دهند.

*شرایط آمادگی خودت و سایر ملی‌پوشان در چه حدی است؟

خوشبختانه در‌گیر لیگ هستیم و خود من به خاطر اینکه سال خوبی در نفت آبادان پشت ‌سر گذاشته‌ام، از نظر بدنی خیلی آماده هستم. اردو هم از جمعه آغاز می‌شود و خستگی لیگ هنوز در تن ما هست.

*تغییر و تحولات زیادی در تیم ملی ایجاد شد اما فکر می‌کنید تجربه شهرزاد مظفر چقدر به کمک قهرمانی تیم در تایلند می‌آید؟

پتانسیل تیم ملی بسیار بالاست، مثل مردان می‌توانیم حرف اول را در آسیا بزنیم. یکسری تغییرات در طول دو، سه ماه در کادر فنی تیم ملی پیش از بازی‌های داخل سالن ایجاد شد و بازیکنان درگیری ذهنی زیادی پیدا کردند و متأسفانه نتوانستیم به فینال برسیم اما الان دیگر هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد. بازی‌های دوستانه خوب و اردوهای منظمی را پشت ‌سر گذاشتیم و همه شرایط فراهم است. هدف ما هم تکرار قهرمانی است و امیدوارم اتفاقات خوب رقم بخورد.

*گلرها حق اشتباه ندارند. این را قبول دارید؟

بله، یک تیم همیشه روز خوب و بد دارد اما در روزی که آنها حتی بد هستند، یک دروازه‌بان حق اشتباه ندارد. در پست حساسی بازی می‌کنم و توقعات هم زیاد است.

*دروازه‌بان‌های آسیا در چه سطحی هستند؟

خوب هستند اما نه خیلی عالی. گلرهای دوم و سوم ما حتی سرتر از بقیه هستند.

*دوست دارید در فینال با چه تیمی بازی کنید؟

ژاپنی‌ها. دو تیم ژاپن و تایلند تیم‌های بسیار خوبی هستند اما بازی در تایلند و جدال در فینال با حضور جو وحشتناک تایلندی‌ها بسیار سخت است، به همین دلیل امیدوارم با ژاپن به فینال برویم. هرچند تیمی که می‌خواهد قهرمان شود برایش نباید فرقی داشته باشد.

*فکر می‌کنید در جمع بازیکنان برتر قرار بگیرید؟

همه برمی‌گردد به نتیجه‌‌گیری تیم ملی. در بازی‌های داخل سالن روی سکوی سوم ایستادیم اما فردی در جمع برترین‌ها نداشتیم. مسلماً تیم قهرمان می‌تواند افرادی را در بین آنها داشته باشد.

*حضور تیم‌های تازه‌وارد آسیا چگونه است؟

به نظر من رشد فوتسال در آسیا بسیار سریع صورت گرفته است. خیلی از تیم‌ها جهش خوبی پیدا کرده‌اند. دیگر نمی‌توان درجا زد بلکه باید روز به روز علم بازی و تکنیک فردی‌مان را بالا ببریم وگرنه عقب می‌افتیم.

*لیگ برتر هم با قهرمانی تیم شما نفت آبادان به پایان رسید.

یکی از بهترین سال‌های حرفه‌ای‌ام را در باشگاه‌ها تجربه کردم. نفت آبادان بسیار خوب در بخش بانوان عمل کرده است. امکانات را به صورت حرفه‌ای به تیم‌هایش داده و بالطبع نتیجه هم می‌خواهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.