کد خبر : 113470
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 13:06
دسته‌بندی نشده
-

باید تا سه سال آینده قهرمان لیگ‌برتر شویم/ رعدی یکی از سه گزینه سرمربیگری ما است

باید تا سه سال آینده قهرمان لیگ‌برتر شویم/ رعدی یکی از سه گزینه سرمربیگری ما است
مديرعامل تيم فوتسال سن ايچ ساوه گفت: طبق برنامه ريزي به ليگ برتر صعود كرديم و طبق همين برنامه بايد تا سه سال آينده به قهرماني ليگ‌برتر ايران برسيم.

داوود باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: شکر خدا در سومین سال حضور در لیگ دسته اول موفق شدیم با برنامه‌ریزی درست و اصولی و زحمت تک‌تک بازیکنان و کادر فنی و در کل مجموعه باشگاه راهی لیگ‌برتر شویم.

وی افزود: حقیقتا دو سال اول قبل هم تا پلی‌آف می‌آمدیم اما اتفاقات غیرفوتبالی رخ می‌داد و در آخرین لحظات ناکام می‌شدیم چراکه اهل لابی نبودیم. خدا را شکر که امسال فدراسیون محبت کرده و پلی‌آف را حذف کرد و تیم ما توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۱۱ بر ۵ حریفش را شکست داده و راهی لیگ‌برتر ایران شود.

مدیرعامل تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه صعود امسال تیمش را پیش‌بینی شده اعلام کرده و گفت: پیش‌بینی می‌شد تیمی که بخواهد بر اساس چارچوب جلو برود به نتیجه می‌رسد و امسال همین اتفاق هم افتاد. سال اول انتظار صعود نداشتیم چون واقعا تیم ما ضعیف‌تر از تیم‌های دیگر پلی‌آف بود و دیدید که در بازی با دانشگاه آزاد ۱۱ بر۲ باختیم اما پارسال شرایط ایده‌آلی داشتیم اما اتفاقاتی ناخواسته رخ داد که صعود ما را به عقب انداخت.

وی ادامه داد: ما برنامه‌مان این بود که بر اساس روندی رو به رشد با کمک مدیریت کارخانه و هیات‌مدیره منظم جلو برویم و از نظر تغذیه، امکانات، ترابری و … امکاناتی در اختیار تیم قرار گرفت که واقعا جای تشکر از این حمایت‌ها را دارد.

باقری خاطرنشان کرد:‌ همه عوامل تیم امسال زحمت کشیدند و در اتفاق بزرگی که افتاد نقش داشتند؛ از بازیکنان بی‌حاشیه، کاربلد و توانمند گرفته تا آقای رعدی که کمک شایانی کرد و شخصیتی که من دوست دارم را در تیم ما حاکم کرد.

مدیرعامل سن‌ایچ از تغییر و تحولات در تیم سال آینده خبر داده و گفت: قطعا با مجموعه صحبت می‌کنیم و نفراتی به ما اضافه می‌شوند. با اینکه دوست داریم همه تیم را همانطور حفظ کنیم اما به قول معروف در هر مجموعه‌ای دوستی یک اتفاق است و جدایی یک قانون. می‌خواهیم تیمی پرقدرت را راهی لیگ‌برتر کنیم. یکی از برنامه‌های ما این است که از بضاعت شهرستان ساوه و استان مرکزی استفاده کاملی کنیم.

وی افزود: می‌خواهیم تیمی داشته باشیم که در لیگ‌برتر هم نظم داشته باشد و همه چیز طبق روال خود انجام شود و این طور نباشد که هر روز یک مشکل داشته باشیم. هر کسی حقش را به موقع خود دریافت کند و طوری جلو برویم که انشاالله طبق برنامه تا سه سال آینده قهرمان ایران شویم.

باقری در پاسخ به اینکه آیا رعدی سرمربی سن‌ایچ در لیگ‌برتر خواهد بود یا خیر؟ خاطرنشان کرد:‌ روال ما به گونه‌ای است که باید سه گزینه به مدیرعامل کارخانه معرفی کنیم که مطمئنا آقای رعدی نیز یکی از این گزینه‌ها خواهند بود. باید بررسی کنیم و شرایط دو طرف بررسی شود تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

وقتی همه چی برنامه ریزی شده باشه و طبق برنامه جلو برید به موفقیت میرسید به احتمال زیاد در بلند مدت!!!
انشالله لیگ برتر پر شود از تیمهای که همچین تفکر حرفه ای دارند و باعث پیشرفت و دلگرمی اهالی فوتسال میشوند!!!