کد خبر : 113459
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 10:22
-

حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت کویت منتفی شد

حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت کویت منتفی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فدراسیون فوتبال کویت که به تازگی رفع تعلیق شده است، قصد داشت اوایل سال ۹۷ تورنمنتی را با حضور تیم های ملی فوتسال از کشورهای مختلف از جمله ایران، برزیل، ایتالیا، مصر و قطر برگزار کند. سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی با این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فدراسیون فوتبال کویت که به تازگی رفع تعلیق شده است، قصد داشت اوایل سال ۹۷ تورنمنتی را با حضور تیم های ملی فوتسال از کشورهای مختلف از جمله ایران، برزیل، ایتالیا، مصر و قطر برگزار کند.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی با این تیم به عنوان قهرمانی جام ملتهای آسیا رسیده است، بررسی شرایط حضور در تورنمنت کویت را به فدراسیون فوتبال و کمیته فنی محول کرد و در نهایت بعد از جمعبندی، شرکت در این تورنمنت منتفی شد.

ناظم الشریعه با اعلام این خبر گفت: شرایط حضور در این تورنمنت را به مسئولان فدراسیون و کمیته فنی گفته بودم. از یک سو ملی پوشان خسته هستند و از سوی دیگر تعدادی از بازیکنان در تیم دانشجویان حضور دارند. برای همین فدراسیون به این جمعبندی رسید که به کویت نرویم ولی اردوی آماده سازی تیم ملی از اواخر فروردین ماه ۹۷ آغاز خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.