کد خبر : 113468
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 11:42
-

علت عدم حضور تیم ملی در تورنمنت کویت

علت عدم حضور تیم ملی در تورنمنت کویت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره دلیل شرکت نکردن تیم ایران در این مسابقات،‌ اظهار داشت: زمان تا شروع تورنمنت کویت بسیار کم بود و کادرفنی تیم ملی هم نمی‌توانست در این زمان کم بازیکنان را برای این تورنمنت مهیا کند. ضمن اینکه اکنون ما کمپی هم در اختیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره دلیل شرکت نکردن تیم ایران در این مسابقات،‌ اظهار داشت: زمان تا شروع تورنمنت کویت بسیار کم بود و کادرفنی تیم ملی هم نمی‌توانست در این زمان کم بازیکنان را برای این تورنمنت مهیا کند. ضمن اینکه اکنون ما کمپی هم در اختیار نداریم و تیم ملی حداقل برای حضور در مسابقات باید دو یا سه جلسه تمرین کند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه حضور ایران در تورنمنت کویت رایگان بود،‌ اما نباید به هر قیمتی در این مسابقات شرکت می‌کردیم. ضمن اینکه بازیکنان تیم ملی هم برای تعطیلات عید برنامه داشتند و نمی‌شد در این مسابقات شرکت کرد. به دلیل اینکه ما همواره روابط خوبی با کویت داشته‌ایم و این تیم هم به تازگی از تعلیق درآمده است، تلاش زیادی انجام دادیم تا تیم ملی به این تورنمنت برود،‌ اما نشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.