کد خبر : 113464
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 11:13
-

فردا؛ جلسه مدیران باشگاه ها با تاج، کفاشیان و ساکت

فردا؛ جلسه مدیران باشگاه ها با تاج، کفاشیان و ساکت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر فوتسال کشور روز یکشنبه مورخ ٩۶/١٢/٢٠ در محل کمپ تیم های ملی با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال ،علی کفاشیان نائب رییس اول و محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون آغاز خواهد شد و تشریح مباحث مربوط به روند استاندارد سازی باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر فوتسال کشور روز یکشنبه مورخ ٩۶/١٢/٢٠ در محل کمپ تیم های ملی با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال ،علی کفاشیان نائب رییس اول و محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون آغاز خواهد شد و تشریح مباحث مربوط به روند استاندارد سازی باشگاه ها توسط عباس ترابیان ریاست کمیته فنی و توسعه فوتسال ادامه خواهد یافت و در ادامه بررسی تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر و نحوه برگزاری مسابقات به صورت پلی آف و ارائه نظرات و پیشنهادات مدیران عامل باشگاه ها بحث و تبادل نظر خواهد شد.

عباس ترابیان با اشاره به مشخص شدن چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتسال، گفت: از فردا (یکشنبه) رسما حرفه ای سازی باشگاه های فوتسال را با حضور مدیران عامل باشگاه های مختلف در کمپ تیم های ملی استارت می زنیم. این جلسه یک روزه از ساعت ۹ صبح در هتل آکادمی برگزار می شود و بنده هم یکی از سخنرانان هستم.

وی با بیان اینکه حضور مدیران باشگاه ها در این جلسه الزامی و اجباری است، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد باشگاه ها را به حدی از استاندارد برساند و برای آنها پروانه حرفه ای گری صادر کند. اگر باشگاهی تا سال ۲۰۱۹ این پروانه را نداشته باشد، نمی تواند در لیگ برتر حضور داشته باشد. ان شاءالله که باشگاه ها هم همکاری خوبی خواهند داشت و بتوانیم کار را به شکل خوبی جلو ببریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.