کد خبر : 113568
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 16:06
-

تاریخ قطعی شروع لیگ برتر فوتسال مشخص شد/ تصویب پلی‌آفی شدن مسابقات

تاریخ قطعی شروع لیگ برتر فوتسال مشخص شد/ تصویب پلی‌آفی شدن مسابقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه‌سازمان لیگ فوتسال عصر امروز(یک‌شنبه) با حضور علی کفاشیان، سعید نجاریان، کریم منصوری، علیرضا سهرابی، محمدرضا غفاری و حامد نجفی برگزار شد. در این جلسه بعد از بررسی نظرات مدیران باشگاه‌ها که در جلسه صبح امروز مطرح شده بود، پانزدهم تیر، تاریخ قطعی لیگ برتر اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه‌سازمان لیگ فوتسال عصر امروز(یک‌شنبه) با حضور علی کفاشیان، سعید نجاریان، کریم منصوری، علیرضا سهرابی، محمدرضا غفاری و حامد نجفی برگزار شد.
در این جلسه بعد از بررسی نظرات مدیران باشگاه‌ها که در جلسه صبح امروز مطرح شده بود، پانزدهم تیر، تاریخ قطعی لیگ برتر اعلام شد.
کریم منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، با تائید خبر فوق گفت: فعلا تنها تاریخ شروع را قطعی کرده‌ایم و زمان نیم‌فصل و اتمام مسابقات در آینده اعلام می‌شود.
عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ همچنین بیان کرد: در جلسه امروز، برگزاری لیگ به صورت پلی‌آف نیز مورد تصویب قرار گرفت اما سازوکار آن به صورت کامل مشخص نیست. تنها چیزی که فعلا می‌توانیم اعلام کنیم، صعود هشت تیم از بین چهارده تیم به پلی‌‌آف است. این هشت تیم سپس براساس رتبه‌بندی باهم بازی می‌کنند. به این صورت که تیم اول با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم و … به مصاف هم می‌روند. هر تیمی که در دو بازی از سه بازی پلی‌آف پیروز شود به دور بعدی می‌رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.