کد خبر : 113556
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 14:33
-

گلایه از غیبت برخی مدیران در جلسه امروز/اسپانسر سازمان لیگ مشکلات مالی باشگاه ها را حل می کند

گلایه از غیبت برخی مدیران در جلسه امروز/اسپانسر سازمان لیگ مشکلات مالی باشگاه ها را حل می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان بعد از جلسه مدیران باشگاه‌های برتر فوتسال با مسئولان فدراسیون فوتبال با اشاره به غیبت برخی از مدیران لیگ برتری اظهار کرد: در جلسه‌ای که رییس و نایب رییس فدراسیون حضور دارند و تصمیمات مهمی برای آینده فوتسال گرفته می‌شود توقع این است که همه مدیران حضور داشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان بعد از جلسه مدیران باشگاه‌های برتر فوتسال با مسئولان فدراسیون فوتبال با اشاره به غیبت برخی از مدیران لیگ برتری اظهار کرد: در جلسه‌ای که رییس و نایب رییس فدراسیون حضور دارند و تصمیمات مهمی برای آینده فوتسال گرفته می‌شود توقع این است که همه مدیران حضور داشته باشند. اگر در دعوت از دوستان اشکالی وجود داشته حتما به ما بگویند. امیدوارم در آینده این اتفاق رخ ندهد. اگر خود ما به موارد مربوط به فوتسال اهمیت ندهیم، کسی برای این رشته دلسوزی نمی‌کند.

او با خوب ارزیابی کردن جلسه با رییس فدراسیون فوتبال افزود: نکات بسیار خوب و کلیدی عنوان شد و همه در جهت توسعه و پیشرفت فوتسال بود. از نقطه نظر استقلال کمیته فوتسال هم نکاتی بیان شد. آقای تاج هم نکات خوبی را عنوان کردند. درباره اساسنامه سازمان لیگ صحبت شد که ان‌شاءالله به زودی این اساسنامه به تصویب می‌رسد و مورد پشتیبانی رییس فدراسیون فوتبال هم خواهد بود.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با اشاره به استانداردسازی باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال گفت: این یکی از بایدهای AFC است. در این قصه قدرت انتخاب نداریم. ایران به عنوان الگو و پیشگام این حرکت در آسیا انتخاب شده و باید برای این انتخاب AFC توجه داشته باشیم. درباره صدور گواهی استاندارد ریز به ریز به دوستان توضیح داده شد و امیدواریم در بازه زمانی اعلام شده این اتفاق رخ دهد. حتما مطلع هستید که AFC عنوان کرده در سال ۲۰۱۹ لیگ برتر فوتسال ایران باید استاندارد باشد. به رغم مشکلات زیادی که داریم همه یک‌دل قول داده‌اند که همکاری کنند و به استانداردها دست پیدا کنند. تصویب شد که یک شرکت ممیزی این موضوعات را زیر نظر داشته باشد و بدون دخالت هیچ باشگاه یا نهادی و حتی بدون دخالت فدراسیون کار خود را انجام دهند و ممیزی‌ها را زیر نظر داشته باشند تا این گواهی‌نامه برای باشگاه‌ها صادر شود. بعد از صدور گواهی‌نامه از سوی شرکت‌ها کمیسیون بدوی درباره آن تصمیم‌گیری می‌کند. این مجوز باید هر ساله تمدید شود.

ترابیان درباره کناره‌گیری برخی از باشگاه‌ها از حضور در فوتسال گفت: اکثر این مشکلات یا مدیریتی است که شامل باشگاه‌ها شده و منجر به کناره‌گیری آنها می‌شود یا برخی به خاطر مسائل مالی دست به این اقدام می‌زنند. با توجه به این که فوتسال درآمدزایی آن‌چنانی ندارد این اتفاق اغلب رخ می‌دهد و باید در این رابطه هم کارهایی انجام دهیم. قرار بر این شد که قراردادی از سوی سازمان لیگ با اسپانسر مسابقه‌های لیگ برتر داشته باشند و باشگاه‌ها از طریق عواید آن مشکلاتشان را حل کنند. حتی قرار شد در رابطه با لباس تیم‌ها هم با یکی از شرکت‌هایی که ابراز علاقه کرده استفاده شود. قرار شده همه باشگاه‌ها از یک جا لباس‌هایشان را تهیه کنند.

او افزود: یکی از الزامات این استانداردسازی جلوگیری از ورود حاشیه‌ها به فوتسال است. ان‌شاءالله استانداردسازی جلوی همه این مسائل را می‌گیرد.

ترابیان با اشاره به این که هنوز تاریخ شروع لیگ برتر اعلام نشده گفت: هنوز باید جلساتی برگزار کنیم. عده‌ای می‌گفتند بعد از جام جهانی لیگ برگزار شود اما با توجه به این که لیگ برتر باید پلی‌آف داشته باشد، شش هفته به زمان برگزاری لیگ اضافه می‌شود و مسابقه‌ها باید زودتر شروع شوند اما هنوز تاریخ دقیق اعلام نشده است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.