کد خبر : 113570
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 18:47
-

باید به بالا نگاه کرده و به دنبال عناوین جهانی بروید

باید به بالا نگاه کرده و به دنبال عناوین جهانی بروید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه محمدرضا ساکت ، دبیر کل و فریدون اصفهانیان عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران در تمرین تیم ملی فوتسال بانوان بزرگسالان حضور یافتند و دقایقی را با ملی پوشان گفتگو کردند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه محمدرضا ساکت ، دبیر کل و فریدون اصفهانیان عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران در تمرین تیم ملی فوتسال بانوان بزرگسالان حضور یافتند و دقایقی را با ملی پوشان گفتگو کردند.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی مثبتی از فوتسال را دارم. در همه رده ها فوتسال در آسیا عنوان نخست را دارد و در بخش بانوان نیز گام های موثری برداشته و باید موثر تر عمل کنید. باید به بالا نگاه کرده و به دنبال عناوین جهانی بروید.
وی در ادامه بیان کرد: کارهای بسیار مناسبی برای این فوتسال صورت گرفته و نگاه کل کشور به این رشته بسیار مثبت است. مجموعه خوبی در مرکز تیم ملی فوتبال، برای فوتسال احداث می شود. وجود کفپوش استاندارد در سالن فوتسال کمک بسزایی در روند رو به رشد شما در تمرینات و در نهایت حضورتان در رقابتهای مختلف می کند.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: حضور کادر فنی بسیار پرتلاش و بازیکنان متعصب در این تیم نشان می دهد که باید منتظر آینده درخشانی در این رشته بود. بدون شک بانوان ما قهرمان هستند و با اقتدار روی سکو می روند و در گذشته ورزش بانوان به صورت جدی دنبال نمی شد اما حضور شما در سکوی قهرمانی آسیا و عناوین مطلوب، نشان می دهد ورزش بانوان را جدی گرفته ایم.

وی در پایان خطاب به کادر فنی اعلام کرد: از اینکه بازیکنان از تمامی نقاط کشور در تیم ملی فوتسال نماینده دارد، جای خوشحالی است و این امر باعث می شود تا در بخش های مختلف از سراسر کشور فعال شوند تا بتوانند در تیم های ملی حضور داشته باشند.
در ادامه محمدرضا ساکت ، دبیرکل فدراسیون فوتبال گزارشی از روند تمرینات تیم ملی فوتسال ارائه کرد و گفت: تیم ملی پس از پایان اردو ،در تاریخ ۲۸ اسفند ماه، مدتی را استراحت کرده و سپس از ۵ فروردین ماه ۹۷ اردوهای تدارکاتی خود را آغاز می کند.
وی ادامه داد: بازیکنان باور دارند که کیفیتشان فوق العاده بوده و افق دیدشان با قدرتمندی بالا، کسب سکوی قهرمانی است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه از برگزاری دیدار تدارکاتی ملی پوشان فوتسال بانوان با تیم های چین و اوکراین خبر داد و گفت: برگزاری این دو دیدار دوستانه در دستور کاری تیم ملی فوتسال بانوان قرار گرفته و پیش از این نیز تیم ملی با ایتالیا و روسیه نیز بازی کرده اند و در شرایط مطلوبی قرار دارند. در واقع بازیکنان با نظم و انضباط و با سازماندهی بالا تمرینات خود را برای کسب عنوان برتر به کار می گیرند.
وی در پایان ضمن آروزی موفقیت برای تیم ملی فوتسال بانوان، گفت: با تمرکزی که دارید نشان می دهید که نقطه امید ورزش بانوان ما در کشور شما ملی پوشان عزیز هستید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.