کد خبر : 113539
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 11:11
-

تاج:در فوتسال باید دو کار اساسی انجام شود/برای فوتسال هم ساختمان «پک» می‌سازیم

تاج:در فوتسال باید دو کار اساسی انجام شود/برای فوتسال هم ساختمان «پک» می‌سازیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم آماده سازی لیگ فوتسال ضمن خیرمقدم به مدیران عامل باشگاه‌ها و اعضای هیأت رئیسه کمیته فوتسال گفت: انتظار از فوتسال بالاست و باید در فوتسال و همچنین فوتبال بحث اقتصاد مقاومتی رخ دهد. خوشبختانه تیم‌های ما قهرمان آسیا هستند و در جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم آماده سازی لیگ فوتسال ضمن خیرمقدم به مدیران عامل باشگاه‌ها و اعضای هیأت رئیسه کمیته فوتسال گفت: انتظار از فوتسال بالاست و باید در فوتسال و همچنین فوتبال بحث اقتصاد مقاومتی رخ دهد. خوشبختانه تیم‌های ما قهرمان آسیا هستند و در جام جهانی هم حضور داریم.این در حالی است که رقبای ما چندین برابر بیشتر از ما هزینه کرده‌اند.

وی ادامه داد: من از فوتسال کاملا راضی هستم و در چین تایپه این مسئله را به خوبی ثابت کردیم که با قهرمانی در آسیا بهترین تیم هستیم.ما در فوتسال کار زیادی انجام دادیم و آقای کفاشیان کارهای خوبی در فوتسال انجام داده است. تشکیل تیم‌های جوانان در زمینه فوتسال از جمله برنامه‌های خوبی است که می‌توانست پشتوانه خوبی برای بزرگسالان ما باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در فوتسال باید دو کار اساسی انجام شود. اول بحث استاندارد سازی در باشگاه‌های فوتسال و موضوع دوم هم بحث استقلال برنامه‌های فوتسال و جذب اسپانسر است. همچنین در بخش تلویزیونی صحبت‌های خوبی برای فوتسال، فوتبال و فوتسال ساحلی انجام شد و موضوعات مهمی هم مطرح شد. قرار است ساختمان مرکزی فوتسال را ایجاد کنیم تا کار مهمی در این رشته انجام شود. البته این ساختمان مرکزی برای کل فوتسال و فوتبال خواهد بود.

تاج اظهار داشت: همانطور که سالن کفپوش برای فوتسال آماده کردیم بحث چمن زمین شماره ۲ را هم در پیش داریم و پیمانکارانی که چمن باشگاه ذوب‌آهن را درست کرده مشغول کار بر روی چمن شماره ۲ است. انشاالله می‌خواهیم یک کار ماندگار همانند ورزشگاه آزادی بسازیم.همچنین ساختمان «پک» که آبروی فوتبال ما است را برای فوتسال هم تاسیس خواهیم کرد تا تمام کارهای زیربنایی برای موفقیت فوتسال انجام شود.

تاج همچنین هنگام خروج از این جلسه در جمع خبرنگاران و در واکنش به گلایه آنها مبنی بر بیرون کردن خبرنگاران از جلسه، گفت: به محض اینکه شما را به جلسه ای راه ندهند، من هم ناراحت می شوم. شما مثل بچه ها و برادران من هستید. شما هم باید رعایت کنید. اگر برنامه راجع به فوتسال است، فقط راجع به فوتسال صحبت کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: دنبال این هستیم که استانداردسازی در فوتسال را پیاده کنیم. محور اساسی فوتسال در آسیا کشور ایران است. ما نتایج خوبی کسب کرده ایم. باید لیگ ما هم پربازده باشد.

تاج در خصوص کم شدن حواشی فوتسال، گفت: فوتبال و فوتسال بدون حاشیه مثل تهران بدون دود و ترافیک است! باید سعی کنیم آنرا کم و محدود کنیم. دارد حاشیه ها در فوتبال و فوتسال کمتر می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.