کد خبر : 113520
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 10:05
دسته‌بندی نشده
-

خستگی یا قهر بازیکنان؟

خستگی یا قهر بازیکنان؟
پس از کش و قوس های فراوان در نهایت حضور تیم ملی در تورنمنت کویت منتفی شد. این تورنمنت قرار بود هفته دوم فروردین ماه به میزبانی کویت با حضور چند تیم سرشناس از جمله ایتالیا، برزیل و مصر و چند تیم درجه دو برگزار شود و از ایران هم برای این تورنمنت دعوت شده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از کش و قوس های فراوان در نهایت حضور تیم ملی در تورنمنت کویت منتفی شد. این تورنمنت قرار بود هفته دوم فروردین ماه به میزبانی کویت با حضور چند تیم سرشناس از جمله ایتالیا، برزیل و مصر و چند تیم درجه دو برگزار شود و از ایران هم برای این تورنمنت دعوت شده بود.

ابتدا حضور تیم ملی به این دلیل که کویتی ها همراهان کمی برای کاروان ایران در نظر گرفتند در هاله ای از ابهام قرار گرفت و پس از اینکه عنوان شد این مشکل با رایزنی با کویتی ها حل شده بحث عدم امادگی تیم بزرگسالان مطرح شد و بنا شد تا تیم ملی با تلیفقی از بازیکنان بزرگسال و امید در این بازیها شرکت کند اما در نهایت دیروز تصمیم قطعی عدم حضور تیم ملی در این بازیها عنوان شد.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی با این تیم به عنوان قهرمانی جام ملتهای آسیا رسیده است، بررسی شرایط حضور در تورنمنت کویت را به فدراسیون فوتبال و کمیته فنی محول کرد و در نهایت بعد از جمعبندی، شرکت در این تورنمنت منتفی شد. ناظم الشریعه با اعلام این خبر گفت: شرایط حضور در این تورنمنت را به مسئولان فدراسیون و کمیته فنی گفته بودم. از یک سو ملی پوشان خسته هستند و از سوی دیگر تعدادی از بازیکنان در تیم دانشجویان حضور دارند. برای همین فدراسیون به این جمعبندی رسید که به کویت نرویم ولی اردوی آماده سازی تیم ملی از اواخر فروردین ماه ۹۷ آغاز خواهد شد.

در همین رابطه عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال هم گفت: زمان تا شروع تورنمنت کویت بسیار کم بود و کادرفنی تیم ملی هم نمی‌توانست در این زمان کم بازیکنان را برای این تورنمنت مهیا کند. ضمن اینکه اکنون ما کمپی هم در اختیار نداریم و تیم ملی حداقل برای حضور در مسابقات باید دو یا سه جلسه تمرین کند.با وجود اینکه حضور ایران در تورنمنت کویت رایگان بود،‌ اما نباید به هر قیمتی در این مسابقات شرکت می‌کردیم. ضمن اینکه بازیکنان تیم ملی هم برای تعطیلات عید برنامه داشتند و نمی‌شد در این مسابقات شرکت کرد. به دلیل اینکه ما همواره روابط خوبی با کویت داشته‌ایم و این تیم هم به تازگی از تعلیق درآمده است، تلاش زیادی انجام دادیم تا تیم ملی به این تورنمنت برود،‌ اما نشد.

با این حال به نظر می رسد جریان اخیر ناراحتی و قهر چند ملی پوش و ماجرای مهندسی شدن اتفاقات به سود یک فرد خاص جوی را در تیم ملی حاکم کرده که با توجه به در پیش نبودن مسابقات رسمی، ناظم الشریعه علیرغم اینکه لیستی ۳۰ نفره را برای این تورنمنت در اختیار کمیته فوتسال گذاشته بود ترجیح دهد تا زمان استارت جدی تیم ملی این بازیکنان را دور هم جمع نکند و با گذر زمان اختلافات را کاهش دهد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.