کد خبر : 113544
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 13:36
-

کمیته فوتسال مخالف استارت لیگ بعد از جام جهانی فوتبال/ فروش امتیاز تیم ها غیر قانونی نیست

کمیته فوتسال مخالف استارت لیگ بعد از جام جهانی فوتبال/ فروش امتیاز تیم ها غیر قانونی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان رییس کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرار است لیگ برتر فوتسال بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شود گفت: عده‌ای این نظر را داشتند و عده‌ای هم می‌گفتند فوتسال از فوتبال جدا است و لزومی ندارد مسابقه‌ها بعد از جام جهانی برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان رییس کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرار است لیگ برتر فوتسال بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شود گفت: عده‌ای این نظر را داشتند و عده‌ای هم می‌گفتند فوتسال از فوتبال جدا است و لزومی ندارد مسابقه‌ها بعد از جام جهانی برگزار شود. بیشتر باشگاه‌ها تمایل دارند مسابقه‌ها دیرتر برگزار شود. فعلا هیچ کدام از تاریخ‌ها به تایید نرسیده و قرار شد در هیات رییسه فوتسال حد وسط را در نظر بگیرند اما مسابقه‌ها کمی دیرتر از گذشته برگزار می‌شود. تاریخ مد نظر ما ۲۷ خرداد و بعد از عید فطر است. عده‌ای هم ۲۴ یا ۲۵ تیرماه را پیشنهاد کرده‌اند که در هیات رییسه بین این دو تاریخ را در نظر می‌گیریم تا عدالت برقرار شود.

او درباره قطعی شدن برگزاری مرحله پلی‌آف در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: این موضوع نهایی شده اما عده‌ای نگران مباحث مالی خود بودند که قرار شد با گرفتن یک اسپانسر این موضوع را حل کنیم و به باشگاه‌ها کمک شود. اگر این موضوع جواب دهد و با توجه به وقتی که داریم و مسابقه‌های آسیایی نداریم این موضوع سال آینده تحقق پیدا می‌کند.

کفاشیان درباره تمایل تیم‌ها به واگذاری امتیاز لیگ برتری خود گفت: من نمی‌دانم کدام تیم‌ها را می‌گویید اما سن‌ایچ ساوه می‌خواهد با قدرت در مسابقه‌ها حاضر شود. تیم بهبهان هم خیلی علاقه‌مند است در لیگ برتر باشد اما فروش امتیاز باشگاه کار غیر قانونی نیست و قانون به آن‌ها اجازه داده که امتیازشان را بفروشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.