کد خبر : 113693
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1396 - 10:31
-

حلاجی:فکر می کنم تا اواخر فروردین همه چیز مشخص شود/اصلا قرار نبود پاس امتیاز تاسیسات را بخرد

حلاجی:فکر می کنم تا اواخر فروردین همه چیز مشخص شود/اصلا قرار نبود پاس امتیاز تاسیسات را بخرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره آخرین وضعیت تیمداری تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال، گفت: هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده است و باید دید مجموعه تاسیسات دریایی و مجمع چه نظری دارد. این پروسه ای است که باید در مجمع طی شود. یک مقدار طولانی هم شد ولی فکر می کنم تا اواخر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره آخرین وضعیت تیمداری تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال، گفت: هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده است و باید دید مجموعه تاسیسات دریایی و مجمع چه نظری دارد. این پروسه ای است که باید در مجمع طی شود. یک مقدار طولانی هم شد ولی فکر می کنم تا اواخر فروردین همه چیز مشخص شود.

وی درباره انصراف مجموعه پاس قوامین از خرید امتیاز تاسیسات، تصریح کرد: اصلا قرار نبود پاس امتیاز تاسیسات را بخرد. این حرفها را از خودشان در می آورند. نه صحبتی شده بود و نه درخواستی برایمان آمده بود.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات درباره اینکه حسین شمس در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال قبل از جام ملتها این خبر را داده بود، گفت: شمس آدم محترمی است و از ستون های فوتسال ایران محسوب می شود ولی اصلا حرفی از خرید امتیاز از سوی پاس نشده بود. حتی اعضای مجمع تاسیسات هم از شنیدن این خبر تعجب کردند و پرسیدند داستان چیست. البته ما هم کند و کاو نکردیم اما این خبر صحت نداشت.

حلاجی در پایان درباره اینکه تاسیسات بر خلاف سالهای گذشته، امسال خیلی بلاتکلیف است، گفت: ما سال گذشته هم با مشکلاتی کار را جمع و جور کردیم. الان هم بودجه موردنظر را به مجمع داده ایم و روی آن کار شده است. برای همین از ما خواسته اند صبر کنیم. به هر حال اگر نشد هم باید دنبال مشتری بگردیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

خخخخخخ روش نشد بگه حسین شمس یک دروغگو بزرگ هست واقعا براى چى شمس این حرفا رو زده؟؟ میخواد بگه من در فوتسال هستم؟؟!!