کد خبر : 113710
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1396 - 9:52
-

بهادری:با شرایط لیگ عراق آشنا هستیم/در آسیا هم برای نفت بازی می کنیم

بهادری:با شرایط لیگ عراق آشنا هستیم/در آسیا هم برای نفت بازی می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری و فرهاد توکلی دو بازیکن تیم ملی فوتسال ایران هستند که همانند دو فصل گذشته، با امضای قراردادی به تیم فوتسال نفت الوسط عراق پیوستند. بهادری در این خصوص گفت: قرارداد ما ۴ ماهه و تا پایان تیرماه است. دو سال در نفت بازی کرده ایم و با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری و فرهاد توکلی دو بازیکن تیم ملی فوتسال ایران هستند که همانند دو فصل گذشته، با امضای قراردادی به تیم فوتسال نفت الوسط عراق پیوستند.

بهادری در این خصوص گفت: قرارداد ما ۴ ماهه و تا پایان تیرماه است. دو سال در نفت بازی کرده ایم و با شرایط لیگ عراق آشنا بودیم.

وی افزود: قرارداد ما از نظر مالی هم شرایط خوبی دارد. ضمن اینکه لیگ ایران هم در این مدت تعطیل است و فرصت داشتیم تا در عراق به بازی خود ادامه بدهیم.

ملی پوش فوتسال ایران یادآور شد: نفت بهترین تیم فوتسال عراق است و در جام باشگاه های آسیا هم حضور خواهد داشت. ما از مرحله دوم لیگ عراق به این تیم اضافه شده ایم و قرار است ۱۲ تا ۱۳ بازی برایشان انجام بدهیم. همچنین در آسیا هم برای نفت بازی می کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نوید سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

انشا الله هر جا هست موفق باشه واقعا توکلی سطحش از تیم ملی خیلی بالاتره به نظر من درسترین تصمیمو گرفت جایی که به آدم بها داده میشه باید بازی کرد نه واسه این مسولین بی ….. انشا الله تیم های بهتر