کد خبر : 113721
تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1397 - 10:10
-

شمس: در فوتسال باند عقرب تشکیل داده‌اند!/ خدا را شکر پیک نوروزی جمع شد

شمس: در فوتسال باند عقرب تشکیل داده‌اند!/ خدا را شکر پیک نوروزی جمع شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال یک آدم احساساتی است، کسی که وقتی تیمش لحظات پراسترس بازی حساس جام‌جهانی را پشت سر می‌گذارد، روی نیمکت پایش می‌گیرد و وقتی حرف از درگذشتگان می‌زند، اشکش جاری می‌شود. حسین شمس امسال گرچه بار دیگر با هدایت گیتی‌پسند به لیگ برتر فوتسال بازگشت اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال یک آدم احساساتی است، کسی که وقتی تیمش لحظات پراسترس بازی حساس جام‌جهانی را پشت سر می‌گذارد، روی نیمکت پایش می‌گیرد و وقتی حرف از درگذشتگان می‌زند، اشکش جاری می‌شود.

حسین شمس امسال گرچه بار دیگر با هدایت گیتی‌پسند به لیگ برتر فوتسال بازگشت اما درگذشت خواهرش، یکی از بدترین اتفاقاتی بود که در سال ۹۶ پشت سر گذاشت.

– عید امسال را کجا هستید؟

طبق معمول هر سال، سر خاک پدر و مادرم در ساوه. البته سال تحویل را معمولا در خانه هستیم اما بعد از آن بلافاصله راهی ساوه می‌شویم تا در کنار پدر و مادر مرحوم من و همسرم سال جدید را آغاز کنیم.

– امسال برای‌تان چطور گذشت؟

فوت خواهرم، خیلی تلخ و غیرمنتظره بود، او مشکلی نداشت و اصلا توقع نداشتیم خبر درگذشتش را به ما بدهند. جای او در نوروز امسال ما واقعا خالی است، معمولا روز اول عید همه در ساوه، در باغی که داریم دور هم جمع می‌شدیم… ولی از نظر ورزشی، هم برای من خوب بود هم برای فوتسال. ما امسال دو بار قهرمان آسیا شدیم، یک بار در سالنی و یک بار هم جام ملت‌های آسیا.

– عیدی هم می‌دهید؟

مگر می‌شود عیدی نداد. اول به بچه‌های خودم و بعد هم خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌هایم.

– آخرین عیدی‌تان را از چه کسی گرفتید؟

من هنوز هم از دست شوهر خواهرم یک ۱۰ هزار تومانی عیدی می‌گیرم، اما بهترین عیدی‌ای که هیچ‌وقت یادم نمی‌رود را از پدر مرحومم گرفتم که یک سال برایم یک جفت کتانی سفید گرفت، فکر کنم قبل از میلاد مسیح بود!

– در سفره هفت‌سین چه چیزی را بیشتر دوست دارید؟

سکه.

– چند سالی هست که خیلی ها می‌گویند سبزه و ماهی قرمز در سفره هفت‌سین نگذارید. شما هم موافق این نظر هستید؟

سبزه که نه، یک رسم قدیمی هست. اما خب من هم موافق نیستم ماهی بخریم، اکثر آنها ۱۳ نشده، از بین می‌روند.

هفت سینی که یک سین هم ندارد!

هفت تا سین فوتسالی جمع کردن که سخت هست، اما اگر قرار به جمع‌کردن یک عده دوست داشتنی از آدم‌های فوتسال باشد من محمد کشاورز را در این جمع قرار می‌دهم که واقعا بچه دوست داشتنی و بامحبتی است، وحید شمسایی را به خاطر شیطنت‌هایش و همچنین مصطفی نظری. اصغر حسن‌زاده به خاطر اینکه صلابت چند سال اخیر فوتسال ایران بوده،‌ محمد طاهری او را هم به خاطر شیطنت‌هایش که وقتی با مصطفی نظری هم اتاق می‌شدند،‌ پدر همه را در‌می‌آوردند! جواد اصغری‌مقدم را به خاطر بذله‌گویی‌اش که با همان بچه‌های شیطون که گفتم باند عقرب را تشکیل داده بودند. او هم خیلی بامزه و بامعرفت هست. یکی دیگر هم دوست دارم در این گروه باشد محمدرضا حیدریان است که برخلاف چهره آرام و مظلومش، او هم پایش بیفتد در شوخی و شیطنت کم نمی‌گذارد.

– عیدی هم بوده که همراه با تیم ملی گذرانده باشید؟

بله سال ۸۸ برای بازی با تیم ملی بلژیک به این کشور رفتیم. این تیم را ۵ بر صفر شکست دادیم و یک سفره هفت سین کوچک هم آنجا چیدیم. سفر و عید خاطره‌انگیزی را با بچه‌ها در بلژیک گذراندیم.

– کار مورد علاقه‌تان در تعطیلات عید؟

عشقِ فیلم هستم، فیلم تماشا می‌کنم.

– سینما هم می‌روید؟

خیلی سال هست که سینما نرفته‌ام ولی فیلم سینمایی زیاد دیدم. بازیگران مورد علاقه‌ام مرحوم فردین و بهروز وثوق بودند.

مایه عذاب!

مایه عذاب! البته زمان مدرسه رفتن ما که نبود، به ۲۰-۳ صفحه دیکته، ریاضی و … تکلیف می‌دادند که پیک نوروزی در مقایسه با آن خیلی ساده‌تر بود. اما وقتی بزرگ شدیم به بچه‌های مان پیک می دادند، خداراشکر که جمع شد، پیک شده بود مایه عذاب پدر و مادرها.

– دروغ سیزده؟

حسین شمس به فدراسیون فوتبال بازگشت!

– و دعای‌تان برای سال جدید؟

دعای سلامتی برای همه مردم ایران و تمام شدن تبعیض برای تمام معلمان کشور.

گفتگو از:مرضیه دارابی-روزنامه پیروزی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.