کد خبر : 113818
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397 - 11:50
-

سلیمانی: وضعیت مس سونگون باید تا هفته آینده مشخص شود/ احتمال کاهش تیم‌های لیگ برتری وجود دارد

سلیمانی: وضعیت مس سونگون باید تا هفته آینده مشخص شود/ احتمال کاهش تیم‌های لیگ برتری وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی درباره آخرین وضعیت باشگاه مس سونگون برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: این باشگاه هنوز اطلاعی به ما نداده،‌ اما تا پایان هفته آینده باید تکلیف آنها مشخص شود. مسابقات جام باشگاه‌ها در مردادماه برگزار خواهد شد و اگر این باشگاه وضعیتش مشخص نشود در هیئت رئیسه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی درباره آخرین وضعیت باشگاه مس سونگون برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: این باشگاه هنوز اطلاعی به ما نداده،‌ اما تا پایان هفته آینده باید تکلیف آنها مشخص شود. مسابقات جام باشگاه‌ها در مردادماه برگزار خواهد شد و اگر این باشگاه وضعیتش مشخص نشود در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در مورد این تیم تصمیم خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد تیم دیگری جایگزین مس سونگون در جام باشگاه‌های آسیا شود، گفت: اگر این تیم آمادگی لازم را نداشته باشد، امکان دارد چنین تصمیمی گرفته شود، اما به احتمال فراوان تکلیف این باشگاه تا آخر فروردین‌ماه مشخص خواهد شد.

دبیر کمیته فوتسال در مورد انصراف باشگاه تأسیسات دریایی از تیمداری در لیگ برتر فوتسال و اینکه آیا این موضوع قطعی شد یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز نامه رسمی‌ از این باشگاه به دست ما نرسیده است. عباس ترابیان (رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی) و علی کفاشیان (سرپرست کمیته فوتسال) پیش از تعطیلات نوروزی با رئیس هیئت مدیره این باشگاه صحبت کردند، اما هنوز وضعیت این تیم هم به طور کامل مشخص نیست.

سلیمانی درباره آخرین وضعیت باشگاه‌های برای حضور در لیگ برتر فوتسال گفت: بحث استاندارد‌سازی باشگاه‌های لیگ برتری را داریم که عباس ترابیان در حال پیگیری این موضوع است. هر باشگاهی که شرایط لازم را برای استاندارد‌سازی نداشته باشد،‌ هیئت رئیسه در مورد آن تصمیم خواهد گرفت. مدیران عامل باشگاه‌ها را دعوت کردیم و با آنها در این مورد صحبت کردیم و باز هم ترابیان با آن‌ها صحبت خواهد کرد.

«در صورتی که باشگاه‌ها شرایط استاندارد‌سازی را نداشته باشند،‌ آیا امکان دارد لیگ برتر با تیم‌های کمتری برگزار شود؟ » وی در واکنش به این پرسش گفت: تیم‌های ما اگر شرایط فصل گذشته را داشته باشند هیئت رئیسه تصمیم دیگری خواهد گرفت و حتی احتمال دارد تعداد تیم‌ها را در لیگ برتر کاهش دهیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

سلام خسته نباشید لطفالیگ دسته سوم فوتسال ایران یالیگ مناطق فوتسال بزرگسالان کشورفصل۹۶-۹۷رااطلاع رسانی ومنعکس کنید