کد خبر : 113842
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 12:06
-

فخیم: احتمالا به جای مس با واموس در جام باشگاه ها شرکت کنم/ تمام بازی هایمان از تلویزیون اندونزی پخش می شود

فخیم: احتمالا به جای مس با واموس در جام باشگاه ها شرکت کنم/ تمام بازی هایمان از تلویزیون اندونزی پخش می شود

فرهاد فخیم بازیکن تیم واموس اندونزی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد شرایط خود در اندونزی گفت: شکر خدا شرایط خوبی داریم و اول شدن ما در گروهمان قطعی است. تلاش خود را می کنیم تا با آمادگی کامل راهی مسابقات پلی آف شویم و بتوانیم با عملکرد خوب دومین قهرمانی متوالی

فرهاد فخیم بازیکن تیم واموس اندونزی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد شرایط خود در اندونزی گفت: شکر خدا شرایط خوبی داریم و اول شدن ما در گروهمان قطعی است. تلاش خود را می کنیم تا با آمادگی کامل راهی مسابقات پلی آف شویم و بتوانیم با عملکرد خوب دومین قهرمانی متوالی این تیم را رقم بزنیم.
وی افزود: از آقای فلاح تشکر می کنم که به من اعتماد کرده و زمینه حضورم در این تیم را فراهم کردند. امیدوارم بتوانم با عملکرد مناسب رضایت کادرفنی را جلب کنم.

فرهاد فخیم واموسفخیم در مورد سطح بازی های لیگ اندونزی گفت: از لحاظ امکاناتی واقعا در سطح بسیار بالایی قرار دارند و کاملا مشخص است مسئولان کشور اندونزی در رشته فوتسال سرمایه گزاری می کنند. مطمئنا در آینده شاهد پیشرفت چشمگیر این رشته در اندونزی خواهید بود. تمامی بازی های لیگ اندونزی بصورت مستقیم از تلویزیون پخش می شود و امسال نیز با اضافه شدن چند بازیکن ملی پوش تایلندی، ژاپنی، هلندی و برزیلی سطح مسابقات بسیار بالاتر رفته است. امیدوارم واموس با حضور دو بازیکن ایرانی و همچنین سرمربی و مربی ایرانی خود قهرمان لیگ اندونزی شود.

فرهاد فخیم واموسفخیم در مورد احتمال اینکه با پیراهن واموس در بازی های آسیایی حاضر شود گفت: تیم واموس پیگیر تمدید قراردادم است ولی قلبا دوست دارم با تیم مس در این مسابقات حاضر شوم که متاسفانه فعلا وضعیت مدیریت باشگاه مشخص نیست. فعلا تا پایان لیگ اندونزی صبر می کنم تا تکلیف مس مشخص شود تا در مورد آینده تصمیم بگیرم ولی اگر این شرایط ادامه پیدا کند احتمال دارد با پیراهن واموس در جام باشگاه ها حضور پیدا کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.