کد خبر : 113834
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 9:25
-

کریمی:دغدغه‎ام قهرمانی تیم ملی فوتسال است نه گلزنی خودم/رقابت نزدیکی با تایلند خواهیم داشت

کریمی:دغدغه‎ام قهرمانی تیم ملی فوتسال است نه گلزنی خودم/رقابت نزدیکی با تایلند خواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان طی روزهای ۱۱ تا ۲۲ اردیبهشت ماه برای دفاع از عنوان قهرمانی و همچنین کسب سهمیه المپیک جوانان آرژانتین، در مسابقات جام ملت های آسیا شرکت می کند. این دومین دوره این رقابت هاست که به میزبانی تایلند برگزار می شود. تیم ملی فوتسال بانوان ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان طی روزهای ۱۱ تا ۲۲ اردیبهشت ماه برای دفاع از عنوان قهرمانی و همچنین کسب سهمیه المپیک جوانان آرژانتین، در مسابقات جام ملت های آسیا شرکت می کند.

این دومین دوره این رقابت هاست که به میزبانی تایلند برگزار می شود. تیم ملی فوتسال بانوان ایران دو سال پیش در فینال اولین دوره جام ملت های آسیا که در مالزی برگزار شد، با شکست یک بر صفر ژاپن به عنوان قهرمانی دست یافت. تک گل تیم ملی فوتسال بانوان در آن دیدار توسط فرشته کریمی به ثمر رسید. این بازیکن این روزها در در کنار دیگر اردونشینان تیم ملی فوتسال بانوان در اردوی آماده سازی به سر می برد تا در مالزی بتواند به قهرمانی دوباره تیم ملی کمک کند اگرچه تاکید دارد تکرار این عنوان کار آسانی نیست.

فرشته کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه دومین دوره مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا یک تفاوت عمده با اولین دوره این رقابت ها دارد، گفت: این تفاوت در تعداد تیم های شرکت کننده است و اینکه نسبت به اولین دوره مسابقات، تعداد تیم های شرکت کننده خیلی بیشتر هستند و همین مسئله قطعا در کیفیت رقابت ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه دومین دوره جام ملت های فوتسال بانوان با حضور ۱۵ تیم برگزار می شود، ادامه داد: به طور طبیعی تعدادی از تیم ها برای اولین بار در این رقابت ها حضور دارند و از جمله نمایندگان غرب آسیا؛ در اولین دوره مسابقات ایران به عنوان تنها تیم از غرب آسیا حضور داشت اما در این دوره تیم های دیگری مانند بحرین و لبنان هم از منطقه غرب حضور دارند.

این بازیکن ملی پوش فوتسال بانوان که حضور در فهرست کاندیداهای برترین بازیکنان فوتسال جهان  (به انتخاب سایت فوتسال پلنت) در سال ۲۰۱۳ را در کارنامه دارد، تصریح کرد: اینکه بتوانیم در این شرایط هم قهرمان مسابقات شویم و با این عنوان، سهمیه بازی های المپیک جوانان آرژانتین را به دست بیاوریم، قطعا هدف اصلی تیم ملی فوتسال بانوان است اما به طور حتم اینبار قهرمان شدن سخت تر از دوره گذشته مسابقات خواهد بود. با این حال تمام تلاش مان این است تا بتوانیم از حضور در رقابت های تایلند، بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم.

کریمی با بیان اینکه تایلند یکی از مهمترین و به نوعی تعیین کننده حریفان تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات جام ملت های آسیا خواهد بود، یادآور شد: ما که مدافع عنوان قهرمانی هستیم و تایلند هم در رقابت های داخل سالن به عنوان قهرمانی دست یافت. بنابراین فکر می کنم رقابت اصلی برای جام قهرمانی میان ایران و تایلند باشد.

این بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به پیگیری تمرینات این تیم تصریح کرد: آخرین مرحله تمرینات در سال گذشته، ۲۸ اسفندماه به پایان رسید اما بعد از چند روز استراحت، مجدد از ۵ فروردین ماه دور جدید تمرینات را آغاز کردیم و تا زمان اعزام به محل برگزاری رقابت ها در تایلند، طبق برنامه مورد تائید کادر فنی پیگیر اردوها خواهیم بود. در آغاز تمرینات، بازیکنان و از جمله خود من به خاطر حضور در لیگ برتر تا حدی خسته بودیم اما به مرور وضعیت بهتری پیدا کردیم. این روزها همه مصمم و باانگیزه پیگیر تمرینات هستیم تا بتوانیم به مهمترین اهداف مان در مسابقات دست یابیم.

کریمی با اشاره به اینکه با گلزنی اش در فینال جام ملت های ۲۰۱۵، تیم ملی فوتسال ایران را قهرمان آسیا کرد، گفت: اینکه بتوانم در این دوره مسابقات هم برای تیم ملی گلزنی کنم و به خصوص گل های تعیین کننده ای داشته باشم، برایم خیلی مهم است اما بیشتر از آن، موفقیت تیم ملی و کسب عنوان قهرمانی اهمیت دارد. در واقع دغدغه اصلی من این است که تیم ملی قهرمان مسابقات شود. در این راه تمام تلاشم را به کار می بندم تا به عنوان بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشم.

به گزارش مهر، طبق قرعه کشی مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا، تیم ملی ایران در گروه چهارم با تیم های ازبکستان و ترکمنستان همگروه است. کشورهایی که قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها شوند، با تیم زیر ۱۸ سال خود در المپیک جوانان در آرژانتین حاضر می شوند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.