کد خبر : 113884
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1397 - 19:56
-

مصاف دوستانه فوتسال ایران و عراق در کربلا

مصاف دوستانه فوتسال ایران و عراق در کربلا

هیثم عباس بعیوی سرمربی تیم ملی فوتسال عراق در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام خبر مصاف دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و عراق گفت: این بازی قرار است ۱۵ روز بعد از ماه مبارک رمضان در کربلای معلی برگزار شود. رایزنی های لازم را با کادرفنی تیم ملی ایران

هیثم عباس بعیوی سرمربی تیم ملی فوتسال عراق در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام خبر مصاف دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و عراق گفت: این بازی قرار است ۱۵ روز بعد از ماه مبارک رمضان در کربلای معلی برگزار شود. رایزنی های لازم را با کادرفنی تیم ملی ایران داشته ایم و آقای ناظم الشریعه نیز موافقت خود را با این بازی اعلام کرده است. پیشنهاد سرمربی تیم ملی ایران این بود که بازی دو تیم، ۱۵ روز بعد از ماه رمضان انجام شود و ما در حال هماهنگی آن هستیم تا بازی در تاریخ مقرر برگزار شود.

به گزارش fut5al، در حالی ناظم الشریعه ۱۵ روز بعد از عید فطر را برای برگزاری این بازی پیشنهاد داده است که لیگ برتر از ۱۵ تیر آغاز می شود. به عبارتی درصورت برگزاری این دیدار تدارکاتی، ملی پوشان باید حدود یک هفته قبل از شروع لیگ به اردوی تیم ملی بروند. موضوعی که به نظر می رسد با مخالفت باشگاه ها مواجه شود.

photo_2018-04-05_08-09-22

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا جمعه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

سلام تورنمت کویت کنسل شد؟ لطفا بازی دوستانه شمسایی را پیگیری کنید چه زود فراموش شد