کد خبر : 113881
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1397 - 18:51
دسته‌بندی نشده
-

پاداش قهرمان جام حذفی: حضور در تورنمنت خارجی با هزینه کفاشیان!

پاداش قهرمان جام حذفی: حضور در تورنمنت خارجی با هزینه کفاشیان!
دبیر سازمان لیگ اعلام کرد: هر تيمي قهرمان جام حذفي شود، مي تواند با هزينه کميته فوتسال در يک تورنمنت داخلي و خارجي شرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی در مورد دومین دوره برگزاری مسابقات فوتسال جام حذفی در سال ۹۷ گفت: طبق تصمیم هیأت رئیسه کمیته فوتسال مقرر گردید که امسال دومین دوره جام حذفی فوتسال را برگزار کنیم و سازمان لیگ طی نامه‌ای به تمام باشگاه‌های کشور اعم از لیگ یک، لیگ دو و لیگ برتر این نکته را اعلام کرد و در صورت آمادگی می توانند در جام حذفی شرکت کنند.

دبیر کمیته فوتسال گفت: بعد از اعلام کمیته فوتسال به باشگاهها، ۸ تیم، الغدیر اردبیل، شهدای ایلام، قایقران تکاپ، هیأت فوتبال کرمان، شهروند ساری، آرمان‌سیلک کاشان، مقاومت و پالایش نفت آبادان برای این مسابقات اعلام آمادگی کردند. قرار است قرعه‌کشی این مسابقات چهارشنبه ۲۲ فروردین در محل سازمان لیگ برگزار شود، و متولدین بهمن ۷۴ به بالا می توانند در این مسابقات شرکت کنند.
سلیمانی در پایان گفت: طبق قول مساعدت کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال، در صورتیکه هر تیمی قهرمان جام حذفی شود، می تواند با هزینه کمیته فوتسال در یک تورنمنت داخلی و خارجی شرکت کند.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.