کد خبر : 113890
تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1397 - 13:28
-

جلسه کفاشیان با مدیرعامل تاسیسات/ تیمداری تیم تهرانی منوط به قراردادهای نفتی

جلسه کفاشیان با مدیرعامل تاسیسات/ تیمداری تیم تهرانی منوط به قراردادهای نفتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تاسیسات دریایی از تیمهای پر افتخار فوتسال ایران است که در چند سال حضورش در این رشته هم قهرمانی در لیگ و هم آسیا را کسب کرده با این حال شنیده های نسبتا موثق حاکی از کناره گیری این تیم از لیگ برتر فوتسال است. مشکلات مالی تاسیساتی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تاسیسات دریایی از تیمهای پر افتخار فوتسال ایران است که در چند سال حضورش در این رشته هم قهرمانی در لیگ و هم آسیا را کسب کرده با این حال شنیده های نسبتا موثق حاکی از کناره گیری این تیم از لیگ برتر فوتسال است.

مشکلات مالی تاسیساتی ها که از فصل قبل شروع شده به جایی رسید که مجمع این باشگاه تصمیم به انحلال تیم فوتسال گرفته و گرچه هنوز چیزی قطعی اعلام نشده اما به نظر می رسد تصمیم تا حدود زیادی قطعی باشد.

با این حال مدیرعامل باشگاه، مربیان و بازیکنان امیدوارند در ادامه اتفاقاتی بیفتد که مدیران شرکت تاسیسات در تصمیم خود تجدید نظر کرده و حداقل برای یک فصل دیگر تیمداری شان در لیگ برتر را تمدید کنند.

در این زمینه شنیده می شود علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال و عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال چندی پیش به ملاقات رحمانی مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی رفته و از او خواسته اند در تصمیم گرفته شده تجدید نظر کرده و به تیمداری در فوتسال ادامه دهند.

گرچه علت حضور ترابیان و ارتباط او با این قضیه چندان مشخص نیست اما مذاکره رئیس کمیته  فوتسال با یک مدیر برای ترغیب او به تیمداری در فوتسال را می توان به فال نیک گرفت.در این جلسه رحمانی مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی قول داده که تمام تلاش خود را برای تیمداری تاسیسات در لیگ برتر فوتسال خواهد کرد اما همه چیز منوط به قراردادهای نفتی این شرکت است و اگر تاسیاست بتواند از این راه برخی از مشکلات مالی خود را حل کند تیمداری در فوتسال را هم در برنامه خود قرار می دهد.

به نظر می رسد با اتفاق اخیر مدیران تاسیسات دریایی تلاش زیادی برای تیمداری در فوتسال خواهند کرد و امیدواریم اتفاقات برای این باشگاه به سمتی برود که درنهایت منجر به ادامه حضور آنها در فوتسال شود.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.