کد خبر : 113900
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1397 - 9:41
-

صانعی:در تابستان با یک تیم مطرح بازی می کنیم/امکان تغییر در لیست بعد از آزمایش استخوانی وجود دارد/ امیدواریم فدراسیون در همین ماه ها و اعیاد پاداش ما را بدهد

صانعی:در تابستان با یک تیم مطرح بازی می کنیم/امکان تغییر در لیست بعد از آزمایش استخوانی وجود دارد/ امیدواریم فدراسیون در همین ماه ها و اعیاد پاداش ما را بدهد
سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران از امکان ایجاد تغییر در لیست این تیم بعد از انجام آزمایش استخوانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال جوانان ایران و آماده سازی برای المپیک جوانان آرژانتین گفت: اردوهای ما از ۲۰ فروردین آغاز می شود و تقریبا سه ماه اردو داریم. هر هفته چهار روز تمرین می کنیم. دهه اول اردیبهشت ماه به ایتالیا می رویم تا با حضور این تیم، اسلوونی و ایتالیا در یک تورنمنت شرکت کنیم. در این تورنمنت قطعا دو بازی خواهیم داشت که دیدار اول با ایتالیا است.

وی یادآور شد: بعد از این تورنمنت هم احتمالا به مصاف تایلند خواهیم رفت. قصد داریم در تابستان هم با یکی از سه تیم مطرح روسیه، برزیل و اسپانیا بازی تدارکاتی داشته باشیم تا با آمادگی بالا راهی مسابقات المپیک شویم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در خصوص تعداد بازیکنان انتخابی تا اردوی بعدی تصریح کرد: تا آخر اسفند تقریبا ۳۰ بازیکن را انتخاب کردیم و روی یک مجموعه ۲۵ نفره کار می کنیم. از این بازیکنان هم تست پزشکی گرفته ایم و شرایط طوری است که نفر ۲۵ تفاوتی با سایر بازیکنان ندارد.

صانعی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد آزمایش استخوانی از بازیکنان باعث خط خوردن آنها از تیم جوانان شود؟ گفت: استخوانبندی بعضی از بازیکنان ما بالا است و امکان دارد بعضی از نفرات را جابجا کنیم. ما تا روز آخر پای بازیکنان می ایستیم. ممکن است یک تست استخوان دیگر بگیریم. اگر شماره استخوانی بازیکنان تغییر نکند، در لیست ما هم تغییری ایجاد نخواهد شد. امیدواریم بازیکنی از جمع ما جدا نشود ولی این دیگر دست ما نیست.

وی ادامه  داد: شماره استخوانی بازیکنان در این سن نباید از ۶ بالاتر باشد. ما بهمن ماه گذشته از بازیکنان یک آزمایش گرفتیم. همان موقع برای بعضی از نفرات جایگزین پیدا کردیم. ممکن است تا قبل از اعزام تیم به آرژانتین، بازهم شماره استخوانی بازیکنان تغییر کند؛ برای همین مجددا یک تست دیگر می گیریم که مشکلی پیش نیاید.

سرمربی تیم فوتسال جوانان و مدیرفنی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا پاداش قهرمانی خود با تیم ملی و تیم جوانان در آسیا را گرفته اید؟ تاکید کرد: خیر؛ آقای تاج قول داده بود که پاداش ها را پرداخت می کند. ما با تیم جوانان سهمیه المپیک نوجوانان را گرفتیم و قهرمان آسیا شدیم ولی هنوز پاداش نگرفته ایم. در ماه رجب و شعبان جشن و عید زیاد داریم. امیدواریم فدراسیون در همین ماه ها و اعیاد پاداش ما را بدهد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.