کد خبر : 113923
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1397 - 9:38
-

جام‌حذفی فوتسال و تکرار بی‌برنامگی

جام‌حذفی فوتسال و تکرار بی‌برنامگی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین دوره جام‌حذفی فوتسال در حالی قرار است دهم اردیبهشت با حضور هشت تیم برگزار شود که نخستین دوره آن در سال ۱۳۹۳ نیز با بی‌برنامگی زیادی برگزار شده بود. تمام برنامه‌ریزی‌های دومین دوره نیز در کم‌تر از یک ماه انجام شد تا به این ترتیب فقط یک تیم لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین دوره جام‌حذفی فوتسال در حالی قرار است دهم اردیبهشت با حضور هشت تیم برگزار شود که نخستین دوره آن در سال ۱۳۹۳ نیز با بی‌برنامگی زیادی برگزار شده بود. تمام برنامه‌ریزی‌های دومین دوره نیز در کم‌تر از یک ماه انجام شد تا به این ترتیب فقط یک تیم لیگ برتری بتواند برای شرکت در آن، اعلام آمادگی کند.

موضوع برگزاری جام‌حذفی در جلسه بیستم اسفند ۱۳۹۶ با حضور مدیران باشگاه‌ها مطرح و هیات رییسه نیز همان روز برگزاری جام‌حذفی را تصویب کرد. در ادامه نیز نامه‌ای به هیات‌ فوتبال استان‌ها ارسال شد تا باشگاه‌ها آمادگی خود برای حضور در این مسابقات را اعلام کنند. اما در کمال تعجب تنها یک تیم لیگ برتری حاضر به شرکت در این مسابقات شده و به جز شهروند ساری، هفت تیم دیگر از لیگ یک و دو، اعلام آمادگی کرده‌اند تا دومین دوره جام‌ حذفی تنها با هشت تیم برگزار شود!

از همین رو به سراغ چهار باشگاه لیگ برتری که به دلیل داشتن تیم پایه، مستعد حضور در جام حذفی بودند، رفتیم و دلیل کناره عدم شرکت در این مسابقات را از آن‌ها جویا شدیم.

محمدحسین عراقی‌زاده؛ قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان: زمان برگزاری مسابقات مناسب نیست و ما با سیاست‌هایی که کمیته فوتسال در پیش گرفته نمی‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم. هنوز بودجه شرکت برای فوتسال بسته نشده است. حتی اگر ما بودجه را هم مشخص کرده بودیم، بازهم در جام حذفی شرکت نمی‌کردیم چون هیچ اتفاقی برای قهرمان آن نمی‌افتد. اولا در نامه‌ای که به ما زدند، نگفتند قرار است قهرمان به تورنمنت خارجی اعزام شود. من در خبرها خواندم که یک تورنمنت خارجی یا داخلی برای قهرمان درنظر گرفته‌اند. در حالی که خودم هم می‌توانم تیم را به تورنمنت خارجی اعزام کنم و کمیته فوتسال باید جایزه نقدی برای قهرمان مشخص می‌کرد.

علی مرتضایی؛ سرپرست تیم فرش‌آرای مشهد: هیچ نامه‌ای از سوی کمیته فوتسال درباره جام‌حذفی برای ما ارسال نشده است. شاید نامه را به هیات فوتبال داده‌اند اما چیزی به دست ما نرسیده است. حتی اگر نامه‌ای هم ارسال می‌شد نمی‌توانستیم شرکت کنیم چون نمی‌توان ظرف چند روز درباره حضور در یک تورنمنت تصمیم‌گیری کرد. به خصوص این که این اتفاق در روزهای پایانی سال پیش و روزهای ابتدایی سال جدید افتاده است. هنوز وضعیت بودجه باشگاه مشخص نیست و از طرفی هم تیم امید ما به تازگی در لیگ برتر شرکت کرده است؛ بنابراین تیم نمی‌توانست بلافاصله وارد جام حذفی شود. تیم‌های دیگری مثل گیتی پسند اصفهان، حفاری اهواز، شهرداری رشت، هیات فوتبال قم، آتلیه قم، پیرادل مشهد و پرسپولیس خوزستان نیز در لیگ امیدها شرکت کرده بودند و اگر زمان جام‌حذفی بد نبود، می‌توانستند وارد این مسابقات شوند.

 

حسین کاظمی، سرپرست تیم حفاری اهواز:  با توجه به این که بودجه باشگاه برای سال جدید بسته نشده، مجاز به فعالیت در هیچ تورنمنتی نیستیم. به اعتقادم موضوع جام حذفی را باید از یک سال پیش مطرح می کردند تا آن را در کتابچه ورزشی قرار می‌دادیم. متاسفانه این موضوع در اسفند ۱۳۹۶ مطرح شد و در عرض یک ماه نمی‌شد برنامه‌ریزی کرد.

رسول قلی‌زاده، مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران قم: ما مهلت کافی برای اعلام آمادگی نداشتیم؛ تصمیم گرفته بودیم در جام حذفی شرکت کنیم اما زمانی که خواستیم اعلام آمادگی کنیم، زمانش تمام شده بود! این کار را خیلی زود انجام دادند و اگر مهلت جدیدی بدهند، مطمئنا حداقل چهار- پنج تیم اعلام آمادگی‌ می‌کنند. تیم ما در حال تمرین است و آمادگی کامل برای حضور در جام حذفی دارد.

به گزارش ایسنا، با توجه به اعلام آمادگی شهروند ساری به عنوان تنها تیم لیگ برتری برای شرکت در جام حذفی و حضور مدیرعامل این باشگاه در هیات رییسه سازمان لیگ، این شائبه به وجود آمده است که برنامه‌ریزی اشتباه به دلیل نفوذ سعید نجاریان به وجود آمده است. از طرفی موضوع اعزام قهرمان جام‌حذفی به تورنمنت خارجی در نامه ارسالی به باشگاه‌ها درج نشده بود تا این احتمال تقویت شود و شهروند ساری به عنوان تنها تیم لیگ برتری حاضر در جام حذفی، مدعی اصلی قهرمانی و اعزام به تورنمنت خارجی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مطلع یکشنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

آقای نجاریان این کارا درست نیست که بخاطر یه سفر رایگان خارجی کاری کنی بقیه تیمها نباشن بجز خودتون و چندتا تیم لیگ دویی که قهرمان بشید…خیلی از تیمهای لیگ یکی و لیگ برتری با اعلام اسامی تیمها شوکه شدن چون قصد حضور داشتن و تمریناشون درحال انجام هست اما شما بخاطر خودتون بی خبر برنامه ریزی و تیم چینی کردین…وای بحال فوتسال بدبخت و این تصمیمات و مسئولاش….
اگر غیر ازینه باتوجه به مصاحبه این ۴ مدیرعامل و ۱۰ مدیر لیگ برتری دیگه و ۱۷ مدیر لیگ یکی کمیته فوتسال فرصت چند روزه مجدد بده تا تعداد واقعی تیما مشخص بشه و کیفبت بازیا هم بره بالا نه اینکه ۷تا لیگ دویی باشن و اسمشو بذاریم جام حذفی و اینجوری جام شهروندساری یا جام دورهمی نجاریان قشنگتره اسمش

نام ... یکشنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

چی بگیم