کد خبر : 113984
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - 12:40
-

سازمان لیگ علیه سازمان لیگ/ دود اختلاف‌ به چشم‌ فوتسالی‌ها رفت

سازمان لیگ علیه سازمان لیگ/ دود اختلاف‌ به چشم‌ فوتسالی‌ها رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین دوره جام حذفی فوتسال که با اعتراض تیم‌های لیگ برتری به نحوه برگزاری آن قرار است از دهم اردیبهشت شروع شود، به دلیل اختلافات داخلی در سازمان لیگ فوتسال، تنها با هشت تیم برگزار خواهد شد. کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال بعد از اعتراض تیم‌های لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین دوره جام حذفی فوتسال که با اعتراض تیم‌های لیگ برتری به نحوه برگزاری آن قرار است از دهم اردیبهشت شروع شود، به دلیل اختلافات داخلی در سازمان لیگ فوتسال، تنها با هشت تیم برگزار خواهد شد.

کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال بعد از اعتراض تیم‌های لیگ برتری از جمله گیتی‌پسند، فرش‌آرا، حفاری اهواز و آتلیه قم، اعلام کرد مشکلی برای اضافه شدن تیم‌های جدید به جام حذفی وجود ندارد. او اعلام کرد تیم‌هایی که شرایط حضور در مسابقات را دارند، می‌توانند آمادگی خود را به سازمان لیگ اعلام کنند. به دنبال این تصمیم، تیم‌های زیادی به کمیته فوتسال مراجعه کردند تا مدارک خود را برای حضور در جام‌حذفی تحویل دهند اما با مخالفت کاظم سلیمانی (دبیر سازمان لیگ)، هیچ تیمی به جام حذفی اضافه نشد.

به نظر می‌رسد اختلاف‌ها بین اعضای سازمان لیگ به خصوص کریم منصوری و کاظم سلیمانی باعث شد تیم‌های لیگ برتری متضرر شوند و در نهایت مسابقات با هشت تیم و تنها یک تیم لیگ برتری (شهروند ساری) برگزار شود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، قرعه کشی مسابقات جام حذفی فوتسال فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. الغدیر اردبیل، شهدای ایلام، قایقران تکاب، هیات فوتبال کرمان، شهروند ساری، آرمان سیلک کاشان، مقاومت تهران و پالایش نفت آبادان هشت تیم حاضر در قرعه‌کشی هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

من موندم اگر تیما باهم یکی بشن وحداقل یکسال مث دبیری شرکت نکنن اونوقت این آقایون که الان دارن رجز میخونن و پر رو بازی و لجبازی میکنن ازکجا میخوان نون بخورن و ببرن برای زن و بچشون؟
بابا بس کنید این مسخره بازیاتونو دیگه اه