کد خبر : 114009
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 16:03
دسته‌بندی نشده
-

دیدار مدیرعامل گیتی پسند با کفاشیان

دیدار مدیرعامل گیتی پسند با کفاشیان
صبح امروز علیرضا جنتی مدیر عامل باشگاه گیتی پسند با حضور در دفتر علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال به بحث و تبادل نظر در مورد آخرین وضعیت فوتسال ایران و باشگاه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صبح امروز علیرضا جنتی مدیر عامل باشگاه گیتی پسند با حضور در دفتر علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال به بحث و تبادل نظر در مورد آخرین وضعیت فوتسال ایران و باشگاه پرداختند.
در این جلسه علیرضا جنتی با اعلام حمایت کامل گروه صنایع گیتی پسند از رشته فوتسال یادآور شد: خوشبختانه امروز شاهد درخشش رشته فوتسال در عرصه بین المللی هستیم و با برنامه ریزی مناسب شاهد فعالیت رو به رشد فوتسال بوده ایم ، امیدواریم در آینده شاهد درخشش این رشته در سطح بین المللی باشیم و مجموعه گیتی پسند آمادگی هرگونه همکاری را با کمیته فوتسال دارد.
در این جلسه علی کفاشیان نیز با تقدیر از مدیر عامل باشگاه و گروه صنایع گیتی پسند به عنوان حامیان رشته فوتسال یادآور شد: بدون شک نقش ارزشمند این گروه در رشته فوتسال بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم حمایت های گیتی پسند از فوتسال تداوم داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهانی جمعه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

امسال با شمس قهرمان میشیم

نام ... شنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

شمس اگه بمونه گیتی میره دسته۲.همون بازیکناییم ک مونده بودن میرن

نام ... یکشنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰:۰۹

شما به جای اینکه هر سال بروید با عوامل مختلف فدراسیون لابی کنید و هدیه های … ببرید پول مردمی که چندین سال هست طلب دارند را بدهید