کد خبر : 114000
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 9:44
-

مظفر:ترجیح می‌دهم به موفقیت تیم بدون عامل خارجی فکر کنم/ سهمیه المپیک را تبدیل به بار سنگین نکنیم/رسیدن به اهداف تاکتیکی برای ما مهمتر است

مظفر:ترجیح می‌دهم به موفقیت تیم بدون عامل خارجی فکر کنم/ سهمیه المپیک را تبدیل به بار سنگین نکنیم/رسیدن به اهداف تاکتیکی برای ما مهمتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره اعلام نفرات تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در پایان این اردو که ۲۸ فروردین به اتمام می‌رسد اسامی را اعلام می‌کنیم. البته شاید یکی دو نفر اضافه در اردو باشند چرا که بحثی مانند آسیب‌دیدگی مطرح است. آخرین اردوی ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره اعلام نفرات تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در پایان این اردو که ۲۸ فروردین به اتمام می‌رسد اسامی را اعلام می‌کنیم. البته شاید یکی دو نفر اضافه در اردو باشند چرا که بحثی مانند آسیب‌دیدگی مطرح است. آخرین اردوی ما هم ۲ تا ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود و احتمالا ۱۰ یا ۱۱ اردیبهشت ما راهی تایلند می‌شویم. قرار است روزهای ۲۶ و ۲۸ فروردین هم دو دیدار دوستانه با فوتسال بانوان اکراین داشته باشیم.

وی در خصوص بازی‌های دوستانه ایران و تیم ملی چین که در تعطیلات نوروز برگزار شد، گفت: چین در بازی دوم بهتر بود. البته ما در بازی تدارکاتی به دنبال اهداف خودمان هستیم و خیلی دنبال برد نبودیم. در بازی دوم با چین ۳ بر صفر عقب افتادیم اما با تغییراتی که دادیم نیمه دوم سه گل زدیم و زود به بازی برگشتیم. دریافت سه گل در نیمه اول خوب نبود و این نکته منفی تیم به شمار می‌رود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به اینکه با این بازی‌های تدارکاتی فهمیدیم نباید تیمی را دست کم بگیریم، گفت: به بازیکنان گفتم اگر کوتاه بیایند فوری تیم‌های دیگر شما را جریمه می‌کنند و باید تقاس پس بدهید. حتی ممکن است تیمی را که با ۶ گل برده‌ایم در بازی دیگر ما را شکست دهد. این بازی‌های تدارکاتی به ما کمک کرد در خصوص نحوه تعویض و همینطور تغییرات در برخی پست‌ها از بازیکنان شناخت پیدا کنیم. سهیلا ملمولی اواخر لیگ آسیب دید و نیاز به جراحی دارد. مجبور شدیم نفرات دیگری را در این پست امتحان کنیم و ببینیم چه کسی بهترین راندمان را دارد.

مظفر خاطرنشان کرد: بازی با اکراین هم همینطور است. خوشحالم یکی از بهترین تیمهای جهان به ایران می‌آید. باز هم می‌گویم رسیدن به اهداف تاکتیکی برای ما مهم است و نتیجه خیلی برای ما مهم نیست. خوشحالم این فرصت برای ما فراهم شد تا دو دیدار دوستانه با این تیم داشته باشیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه تیم‌هایی که در جام ملت‌های فوتسال آسیا شرکت می‌کنند برای کسب سهمیه تلاش خواهند کرد، آیا شما فیلمی از حریفان ایران در این مسابقات دارید، یادآور شد: فیلم‌‌ها به راحتی به دست ما نمی‌رسند. بعد از بازی‌های ترکمنستان مسابقه‌ای نبوده و اگر تیم‌ها دیداری داشته‌اند دوستانه بوده است که فیلم‌ها به راحتی قابل دسترس نیست. مانند بازی‌های خودمان. اما بازی‌های ترکمنستان یک منبع است و منبع دیگر ما بازی‌های گروهی و مقدماتی در تایلند است که می‌تواند برای اطلاعات ما مفید باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید ایران بتواند سهمیه المپیک جهان را برای حضور در بازی‌های بوینس آیرس کسب کند، گفت: ترجیح می‌دهم به تیم خودم و موفقیت تیم بدون توجه به عامل خارجی فکر کنم. اگر به موفقیتی که می‌خواهیم، برسیم سهمیه هم کسب می‌شود. نباید این موضوع را تبدیل به بار سنگین کنیم. بار اضافی روی دوش تیم نگذاریم و بازیکنان را تحت فشار قرار ندهیم. ما تلاش می‌کنیم افتخار کسب کنیم و در ادامه سهمیه المپیک را هم بدست آوریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.