کد خبر : 114036
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1397 - 11:33
-

درودگر: گذشته فوتسال آینده آن شده است/ کفاشیان اَلکش را آویخته و نمی‌تواند به فوتسال کمکی کند!/جام حذفی شبیه لیگ محلات است

درودگر: گذشته فوتسال آینده آن شده است/ کفاشیان اَلکش را آویخته و نمی‌تواند به فوتسال کمکی کند!/جام حذفی شبیه لیگ محلات است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در چند هفته گذشته بحث برگزاری مجدد مسابقات جام حذفی فوتسال در رده سنی زیر ۲۳ سال مطرح شده و قرار است این مسابقات در اردبیهشت ماه برگزار شود. شکل برگزاری این مسابقات آن هم با تنها هشت تیم با انتقادهای فراوانی از سوی برخی اهالی فوتسال مواجه بوده و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در چند هفته گذشته بحث برگزاری مجدد مسابقات جام حذفی فوتسال در رده سنی زیر ۲۳ سال مطرح شده و قرار است این مسابقات در اردبیهشت ماه برگزار شود. شکل برگزاری این مسابقات آن هم با تنها هشت تیم با انتقادهای فراوانی از سوی برخی اهالی فوتسال مواجه بوده و بسیاری اعتقاد دارند برگزاری این مسابقات هیچ کمکی به رشد فوتسال نخواهد کرد.

صادق درودگر درباره این موضوع، اظهار داشت: جام حذفی باید برگزار شود. ما ۱۰ الی ۱۵ سال پیش این مسابقات را برگزار می‌کردیم. متأسفانه الان شرایط فوتسال به نحوی شده است که گذشته آن، آینده این رشته شده. یعنی شرایطی که در ۱۰ الی ۱۵ سال پیش در این رشته وجود داشت، تازه قرار است در آینده اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: در گذشته ما با افزایش تیم در لیگ برتر مواجه بودیم و هر روز برای شرکت در مسابقات پیشنهادات جدیدی به ما می‌شد. در آن زمان پخش مستقیم داشتیم و حتی مبالغ دریافتی بازیکنان فوتسال از والیبال و بسکتبال بیشتر بود، اما الان به نحوی شده است که بازیکنان این رشته خرج ایاب و ذهاب می‌گیرند! این نشان می‌دهد فوتسال چطور مدیریت می‌شود. ما در کشور مدیریت طلایی، نقره‌ای و مفرغی داریم که متأسفانه الان در فوتسال ما مدیریت مفرغی حاکم است! اکنون قهرمان لیگ برتر مشکل دارد، نایب قهرمان می‌خواهد کنار بکشد، در مورد گیتی پسند هم حرف و حدیث زیاد است. شرایط به نحوی شده است که عدم امنیت در فوتسال وجود دارد و بازیکنان و کادرفنی از باشگاه‌های خود مطمئن نیستند.

رئیس پیشین کمیته فوتسال در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات جام حذفی در رده زیر ۲۳ سال،‌ تصریح کرد: این مسابقات بیشتر شبیه لیگ «محله» است. ضمن اینکه در آغاز فصل جدید لیگ برتر هم چند مسابقه برگزار نخواهد شد. این نشان می‌دهد که کفاشیان نمی‌تواند به‌عنوان رئیس فوتسال فعالیت کند. او اَلکش را آویخته و هیچ ذوق، شوق و انگیزه‌ای برای این پست ندارد. کفاشیان هست که فقط باشد و به دنبال تغییر، گسترش و ترمیم فوتسال نیست. او چون کاری در فدراسیون ندارد،‌ باید در فوتسال باشد و فقط به مالزی برود و بیاید. کفاشیان آخر بازنشستگی‌اش است و دارد از زندگی لذت می‌برد!

درودگر افزود: اگر خاطرتان باشد او در اواخر دوران ریاستش در فدراسیون فوتبال گفت،‌ می‌خواهم چهار سال دیگر در فدراسیون بمانم،‌ چون خیلی خوش گذشته است! این نشان می‌دهد که هدف او خدمت نیست. وضعیت کنونی فوتسال انگیزه را از مربیان،‌ بازیکنان و مالکان باشگاه‌ها گرفته است. متأسفانه هیچ‌کس هم روی این مشکلات حساسیتی ندارد و این آدم را آزار می‌دهد. شما نگاه کنید شمسایی آقای گل جهان بود و در موضوع از دست رفتن این عنوان، صدای همه درآمد، به جز کفاشیان. چون اصلاً برای او اهمیتی نداشت.

وی در مورد بحث حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها نیز یادآور شد: باید شرایط و برگزاری لیگ برتر به نحوی باشد که باشگاه‌ها بتوانند از محل برگزاری مسابقات، درآمد داشته باشند. به طور مثال باید حق پخش مرتب وجود داشته باشد، نه اینکه هر چند وقت یک‌بار یک بازی را نشان بدهند. برگزاری مسابقات به‌گونه‌ای شده است که مالکان باشگاه‌ها دیگر میل و رقبتی برای حضور در فوتسال ندارند. این مشکلات هر روز هم بدتر می‌شود. اگر دقت کنید فوتسال ما در چند سال گذشته سیر نزولی داشته است و هیچ امیدی هم به بهبود آن نیست. مربیان و بازیکنان ملی‌پوش ما هم بیرون مانده‌اند به نظرم هیئت رئیسه فدراسیون و تاج باید یک فکر اساسی به حال فوتسال کنند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سامان چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

دوای درد فوتسال ایران همین مرد است باید همه دست به دست هم بدیم دوباره بیاریمش