کد خبر : 114130
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1397 - 11:07
-

اسماعیل‌پور: تیم‌های لیگ برتری باید جام حذفی را به عنوان بازی‌های پیش فصل لیگ نگاه کنند/ زمان شروع لیگ مناسب نیست

اسماعیل‌پور: تیم‌های لیگ برتری باید جام حذفی را به عنوان بازی‌های پیش فصل لیگ نگاه کنند/ زمان شروع لیگ مناسب نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد علی اسماعیل‌پور در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال شهروند ساری و حضور این تیم به عنوان تنها نماینده لیگ برتری در مسابقات جام حذفی کشور، گفت: خداراشکر سال قبل سال خوبی برای شهروند از لحاظ جوانگرایی بود.طبق تصمیم مدیران باشگاه قرار است امسال علاوه بر حضور در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد علی اسماعیل‌پور در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال شهروند ساری و حضور این تیم به عنوان تنها نماینده لیگ برتری در مسابقات جام حذفی کشور، گفت: خداراشکر سال قبل سال خوبی برای شهروند از لحاظ جوانگرایی بود.طبق تصمیم مدیران باشگاه قرار است امسال علاوه بر حضور در لیگ برتر در جام حذفی شرکت کنیم.

وی در ادامه گفت:  اواخر هفته گذشته قرعه‌کشی جام حذفی با حضور ۸ تیم برگزار شد. ما باید در اولین مرحله رفت روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت به اردبیل برویم و در مقابل تیم الغدیر این شهر بازی خود را برگزار کنیم.

سرمربی شهروند ساری گفت: جام حذفی فرصت بسیار خوبی برای باشگاه‌های کشور است که این مسابقات را به عنوان بازی‌های پیش‌فصل لیگ برتر نگاه کنند.همیشه تیم‌های لیگ برتر ۱۰ روز مانده به شروع لیگ می‌خواستند کار خود را شروع کنند که در همین فرصت ۱۰ روزه مشکلات زیادی از جمله تمدید قرارداد بازیکنان، جذب بازیکن و … برای باشگاه‌ها وجود داشت که خدا را شکر مسابقات جام حذفی می تواند تا حدودی باشگاهها را زودتر به این فکر بیاندازد که تیمهای خود را برای لیگ آماده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری لیگ برتر که ۱۵ تیرماه اعلام شده  زمان مناسبی است، گفت: به نظر من زمان مناسبی نیست، اگر می توانستیم لیگ را زودتر شروع کنیم خیلی بهتر بود. به این دلیل که امسال سازمان لیگ تصمیم گرفته که در پایان لیگ، ۸ تیم اول جدول باید به صورت پلی‌آف با هم بازی کنند و این موضوع می تواند مشکلاتی برای باشگاه ها به وجود بیاورد. شاید امسال که تیم ملی بازی های رسمی و مهمی نداشته باشد اما در سال‌ آینده که تیم ملی برنامه‌های فشرده‌ و بازی های رسمی زیادی دارد برگزاری لیگ در تیر ماه می تواند برای تیم های لیگ برتری مشکل بوجود آورد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.