کد خبر : 114152
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1397 - 13:28
-

حلاجی:باید از الان به فکر مشتری باشیم/در مسابقات شرکت می‌کردیم از لحاظ بودجه دچار مشکل می‌شدیم

حلاجی:باید از الان به فکر مشتری باشیم/در مسابقات شرکت می‌کردیم از لحاظ بودجه دچار مشکل می‌شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره کناره‌گیری تیم فوتسال تأسیسات دریایی از حضور در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بر اساس جلسه‌ای که تشکیل شد، قرار است تیم فوتسال تأسیسات این فصل در لیگ برتر شرکت نکند. وی در مورد اینکه سهمیه تیم تأسیسات به چه باشگاهی فروخته خواهد شد، گفت: هنوز مذاکره‌

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره کناره‌گیری تیم فوتسال تأسیسات دریایی از حضور در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بر اساس جلسه‌ای که تشکیل شد، قرار است تیم فوتسال تأسیسات این فصل در لیگ برتر شرکت نکند.

وی در مورد اینکه سهمیه تیم تأسیسات به چه باشگاهی فروخته خواهد شد، گفت: هنوز مذاکره‌ جدی در این مورد نداشته‌ایم و باید از الآن به فکر مشتری باشیم. چند نفر با ما به صورت سرپایی حرف زده‌اند، اما باید به صورت جدی مذاکره کنیم.

«آیا مذاکره‌ای که مسئولان کمیته فوتسال با مدیران باشگاه تأسیسات انجام دادند، کارساز نبود؟» مدیرعامل باشگاه تأسیسات در پاسخ به این پرسش، گفت: مذاکراتی انجام شد، اما در نهایت مسئولان تأسیسات به این نتیجه رسیدند که اگر در مسابقات شرکت کنند به لحاظ بودجه دچار مشکل خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.