کد خبر : 114150
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1397 - 13:23
-

عراقی زاده:گیتی پسند خانه اسماعیل پور است/متولیان فوتسال کشور باید فکری اساسی به حال باشگاه ها کنند

عراقی زاده:گیتی پسند خانه اسماعیل پور است/متولیان فوتسال کشور باید فکری اساسی به حال باشگاه ها کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسین عراقی زاده در مورد آخرین وضعیت باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: تا به امروز ما جلسات متعددی را با هیات مدیره باشگاه برگزار کردیم که خوشبختانه مراحل مقدماتی تعیین بودجه برای فصل پیش رو مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و ان شالله در اولین جلسه هیات مدیره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسین عراقی زاده در مورد آخرین وضعیت باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: تا به امروز ما جلسات متعددی را با هیات مدیره باشگاه برگزار کردیم که خوشبختانه مراحل مقدماتی تعیین بودجه برای فصل پیش رو مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و ان شالله در اولین جلسه هیات مدیره که قرار است چند روز آینده برگزار شود این موضوع مطرح می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: گروه صنایع گیتی پسند توجه ویژه‌ای به امر ورزش در بحث ورزش قهرمانی و همگانی دارد از این رو مسئولیت باشگاه دوچندان است و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی انتظارات کارکنان خدوم گروه و نیز جامعه ورزش و مردم خوب اصفهان به خصوص هواداران عزیز باشیم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع صحت دارد که احمد اسماعیل پور از این باشگاه جدا شده است گفت: درست است در حال حاضر قرارداد وی با باشگاه به پایان رسیده و یک پیشنهاد خوب از باشگاه های خارج از کشور دارد و با مشورتی که با ما داشته قرار است به مدت سه ماه به یک باشگاه خارج از کشور بپوندد البته گیتی پسند خانه احمد است و به نظر من و دیگر کارشناسان این رشته این شماره ۱۰ دوست داشتنی یکی از بهترین بازیکنان فوتسال دنیاست اسماعیل پور در این چندین ساله توانسته در کنار دیگر ستارگان گیتی پسند افتخارات قابل قبولی در لیگ ایران و جام باشگاه های آسیا برای این باشگاه کسب کند.

عراقی زاده گفت: در این جا به تمام هواداران این تیم اطمینان می دهم که اگر اسماعیل پور روزی بخواهد در لیگ ایران بازی کند با توجه به شرایط خوبی که در گیتی پسند داشته و تعامل و علاقه دو طرفه به این تیم اضافه خواهد شد.

وی افزود: نمی توانیم از این واقعیت فرار و آن را کتمان کنیم.طی چندین سال گذشته در فوتسال ایران اتفاقات زیادی برای بازیکنان ما رخ داده، آن هم کوچ بازیکنان ایرانی به دلیل مشکلات اقتصادی که در لیگهای ما وجود دارد بوده، بازیکنانی چون فرهاد توکلی ، قدرت بهادری ، علی عابدین ، فرهاد فخیم و این آخری نیز اسماعیل پور با پیشنهادهای مالی خوب به سایر کشورها رفته اند. متولیان فوتسال کشور باید فکری اساسی به حال باشگاه ها کنند تا راهکارهایی برای برون رفت از این مشکلات اقتصادی داشته باشند.

عراقی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: هر ساله شاهد خروج باشگاه های مطرح از فوتسال هستیم که با رفتن آنها ضربه اصلی را خانواده فوتسال خواهند خورد. در این راستا مدیران فوتسال نباید فقط به فکر ایجاد یک تقویم برای برگزاری لیگ باشند بلکه در رأس باید برنامه ریزی برای درآمد زائی باشگاه ها ، همانطور که ماده ۱۸ وظایف هیئت رئیسه اشاره می نماید کنترل لازم برای استمرار توانایی های باشگاهها داشته باشند و این یکی از وظایف هیئت رئیسه می باشد

عراقی زاده در پایان گفت : جهت فصل ۹۷ قطعاً تیم مقتدری خواهیم بست و ان شاء الله بزودی برنامه هایمان را با تصویب هیات مدیره اجرایی خواهیم کرد.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی دوشنبه , ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

باعث نابودی گیتی پسند وجود شخص عراقی زاده و تصمیمات اشتباه

نام ... دوشنبه , ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲

اقای عراقی زاده اول اینکه شما فوتسالی های اصیل اصفهان را نابود کردید و در عوض چسبیده های به فوتسال را بزرگ کردید دوم اینکه برای شما مرغ همسایه غاز است خودیها را نابود کرده و هر سال اعلام میکنید گیتی خانه فلان بازیکن غیر بومی است سوم اینکه به ناحق پول افراد زیادی را نداده اید ولی هر سال پول کلان به جیب عده خاص میکنید و …

نام ... سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

لیدرهای قبلی لطفا برای تیم حاشیه درست نکنید.همه میدونن عراقی زاده بد تیم رو نمیخواد.دست از سر تیم بردارید ارث پدرتون که نیس.