کد خبر : 114220
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - 22:47
-

مظفر: دو بازی سخت و فشرده با اوکراین داشتیم/ از خبرنگاران پوزش می خواهم

مظفر: دو بازی سخت و فشرده با اوکراین داشتیم/ از خبرنگاران پوزش می خواهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره دو دیدار تدارکاتی برابر اکراین گفت: از لحاظ فنی بازی بسیار خوبی بود  و در واقع به کادر فنی کمک کرد تا تاکتیک هایی که مورد نظرمان بود را در بازی اجرا کنیم. وی ادامه داد: بازی ۵ نفره را در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره دو دیدار تدارکاتی برابر اکراین گفت: از لحاظ فنی بازی بسیار خوبی بود  و در واقع به کادر فنی کمک کرد تا تاکتیک هایی که مورد نظرمان بود را در بازی اجرا کنیم.
وی ادامه داد: بازی ۵ نفره را در دفاع و حمله قرار داده و تیم ما در شرایط سخت و پاورپلی به رقابت با حریف پرداخت. در واقع دو بازی سخت، فشرده و در سطح بالا برگزار کردیم و معتقدم عیار تیم ملی پس از بازیهای سخت برابر روسیه، ایتالیا و اکراین مشخص شد.
وی ادامه داد: نمره قبولی را به شاگردانم می دهم. نقاط ضعفی که در بازی دوم مشخص شد، در اردوی آتی حتما بر روی آن کار می کنیم. این بازی تدارکاتی بسیار به ما کمک کرد و جا دارد از فدراسیون فوتبال، سازمان تیم های ملی و کمیته بانوان تشکر می کنم چراکه شرایطی را برایمان فراهم کردند تا با تیم های مطرح جهان و آسیا بازی کنیم .
وی در پایان درباره برگزاری بازی دوم بدون حضور تماشاگرگفت: قرار بود بازی امروز بدون حضور تماشاگر برگزار شود. در واقع کادر فنی درخواست داشت بازی اول با حضور تماشاگر و بازی دوم بدون هواداران باشد و برای این درخواست نیز دلیل داشتیم. سیاستها و استراتژی درون تیمی باعث شد تا با توجه به این سیاستها تشخیص دهیم که بازی دوم بدون تماشاگر  و در فضای آرام برگزار شود. به دلیل اهداف خاص چنین سیاستی را در پیش گرفتیم. همانطوری که بازیهای قبل مقابل ایتالیا و روسیه وزارت ورزش و فدراسیون اجازه داده بودند تا تماشاگران در مسابقات حضور داشته باشند، در این دو بازی هم بدون شک این اتفاق می افتاد.لازم می دانم از خبرنگاران محترم و اصحاب رسانه بخاطر اینکه امروز در سالن حضور نداشته و نتوانستند پوشش خبری این دیدار بر عهده داشته باشند، پوزش می خواهم و امیدوارم در بازیهای آینده مثل همیشه همراه تیم ملی فوتسال بانوان باشند و با انعکاس اخبار تیم ملی فوتسال ما را همراهی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.